LRT: ADVERNIŠKA LOGIKA – KOMERCINĖS PAJAMOS PO KRIZĖS MAŽĖJA

(Last Updated On: 2019-07-02)

RTK (Radijo ir televizijos komisija) paskelbė šių metų pirmojo ketvirčio duomenis apie TV transliuotojų pajamas.

Televizijų komercinių pajamų suma, lyginant su analogišku 2010 metų laikotarpiu, išaugo beveik 11 procentų – nuo 30.15 milijono iki 33.79 mln..

Tačiau LTV ir PBK bendra pajamų suma (duomenis apie šių TV stočių rodiklius RTK pateikia kartu) sumažėjo net 15 procentų – nuo 3.2 milijono iki 2.73 milijono.

PBK signalu Lietuvoje disponuojantis Baltic Media Alliance (BMA) nuolat praneša apie po krizės vis gerėjančius savo komercinius rodiklius. Todėl galima daryti prielaidą apie ženkliai kritusį LTV pajamų surinkimą.

PBK ir LTV reklamos pajamos paprastai atitinka koeficientą 1:3. Spėtina, jog į LTV kasą pirmąjį ketvirtį galėjo įkristi ir mažiau, nei 2 milijonai litų.

Tai matosi ir plika akimi – negausių LTV žiūrovų džiaugsmui eteryje reklamos nedaug.

Dar ženkliau LRT regresas pastebimas pažvelgus į radijo rinkos rodiklius.

Skirtingai nei televizijos, visa radijo rinka pirmąjį ketvirtį traukėsi – sumažėjo 15 procentų – nuo 5.77 mln. iki 4.89 mln. Tačiau tarp šių nelaimėlių vėl išsiskyrė LRT padalinys Lietuvos radijas, kurio pajamos krito net 27.1 procento – nuo 0.74 iki 0.53 mln.

Primenu, kad LRT komerciniam padaliniui vadovavęs Aidas Trumpickas sausio mėnesį buvo priverstas pasitraukti iš savo pareigų po to, kai LRT gamybiniame susirinkime pavadino Audrių Siaurusevičių kenkėju, o dar vėliau atvirame laiške šį apkaltino rimtomis vadybos  spragomis bei ūkiškumo stoka.

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Rinka
Tags: , , , , , , , , , ,

2 komentarai:

  1. Rimc | 1 birželio, 2011 at 19:01

    Gaila, kad zmones isvaromi uz principinguma…

    Please wait...
  2. Šypsena | 6 birželio, 2011 at 16:23

    Viskas logiška: pavydas ne tik bambą, bet ir finansinius rezultatus graužia. Negali surinkti reklamos pinigų – neduodamas otkato. Tai taisyklė. Labai giežta. Duok otkatą – ir gausi reklamą. Todėl verta komercijos direktoriui mokėti 20 000 Lt. Už sugebėjimą duoti otkatą, už jo ryšius. Kai situacija pasikeičia, otkato rinkėjai išsigąsta, suklusta, vengia sprendimų… Ir TV pajamos krinta. Nors jei tiesą sakant – visišką Tiesą sakant, reklamos davėjams visiškai poch… kur deda reklamą, svarbu otkatas, ir galimybė savaitgalyje pailsėti Nidoje… Tokia yra tiesa – otkato ir visiško bepricinpugumo sistema. Nėra žiniasklaidos be otkato. Bet tokia, aklieji, realybė… 🙂

    Please wait...

Palikite komentarą