TV REITINGAI: KOVO-BALANDŽIO TV AUDITORIJOS POKYČIAI

LNK ištrimitavo spaudos pranešimą, kurio tikėjomės. Daugiau nei po du metus besitęsusio nesėkmių ruožo kanalas pagaliau pasiekė pergalę mėnesiniame auditorijos pjūvyje. Skaičius matote lentelėje.

TV stotis 2008 m. auditorija (%) 2009 m.   kovo mėn. auditorija (%) 2009 m. balandžio mėn. auditorija (%) Pokytis (kovas-balandis)
LNK 20.9 22.1 22.8 0.7
TV3 25.8 22.1 22.0
-0.1
LTV 13.3 12.4 12.0 -0.4
BTV 7.7 8.2 8.1 -0.1

Rašydamas apie ankstesnio mėnesio pokyčius pažymėjau, kad LNK ne tiek perima iniciatyvą, kiek TV3 praranda. Nes TV3 programinio hiperaktyvumo fone su vis atsirandančiais naujais projektais, perstumdymais programoje, LNK atrodo mieganti.  Bet varžovo energijos pliūpsniams pasireiškiant, berods,  stichiškai ir be kontrolės, LNK nuo metų pradžios jau laimėjo beveik du procentus, arba beveik dešimtadalį iš 2008 metais turėtos auditorijos.

TV3 savo ruožtu pralaimėjo balandį nepaisant to, kad turėjo Auksinius svogūnus 2009.  Deja, šių pergalė prieš LNK Antrininkus nebuvo tokia ryški, kaip ankstesnių laikų Auksinių svogūnų laimėjimai.  Garsiųjų humoro apdovanojimų populiarumo reitingai nyksta, kaip ir jo savininko Arūno Valinsko? Bet, teisybės dėlei reikia pastebėti, kad, nepaisant pralaimėjimo LNK, TV3 kritimas į duobę sulėtėjo. Balandį prarasta tik 0.1%.

LTV toliau švaisto žiūrovus. Balandį jų ištirpo 0.4%, bet gegužės mėnuo Nacionaliniam transliuotojui turėtų būti žymiai džiugesnis. Žiūrovų pastebimai pridės trys Eurovizijos 2009 koncertai bei Žalgirio ir Lietuvos ryto batalijos LKL finale. Jei prireiks septynių rungtynių, LTV gegužės mėnesio rezultatai atrodys žymiai gražiau.

BTV, panašu, naują Achemos koncerno energetinio gėrimo skardinę jau išgėrė. Gurkšnoja silpną kavytę, kur vietoj kofeino – cikorijos. Kaip ir prie M. Garberio. Klausimas, kam Bronislovui Lubiui reikėjo BTV, lieka be atsakymo.

Atsakymą, kam Lietuvos ryto TV kanalo reikėjo Gedvydui Vainauskui, šis išpyškintų ir giliausią naktį pažadintas. Bet nuo jo saldžiau burnoje ir pilniau piniginėje nepasidarys.

P.S. Bobute pasirašiusi komentatorė buvo pasigedusi konkrečių žmonių kiekio, o ne sausų auditorijos procentų. Šiokia tokia problema su šituo. Paskaičiuoti galima – tarkim, tie apie 22 LNK ar TV3 procentai būtų apie penktadalis visų Lietuvos gyventojų kiekio – nuo virš 3 mln. gautųsi apie 650 tūkstančių. Bet metodologiškai tai atrodo pritempta, nes tie tūkstančiai niekuomet nebus tik LNK ar tik TV3 žiūrovai.  Mat, matuojamas laikas, kiek kuris žiūrovas žiūri kurio kanalo laidų. Tie procentai rodo, kiek kuriam kanalui Lietuvos auditorija dovanoja dėmesio. Taigi, jeigu nepatinka procentai ir norisi kažko vaizdesnio, tai LNK ir TV3 pritraukia kažkur daugiau penktadalio vidutinio lietuvio dėmesio – t.y. kažkur apie 12-13 min. per valandą, LTV žiūri apie 7 minutes, BTV apie 5, o Lietuvos ryto TV – kažkur virš minutės.

Susiję rašiniai:

TV REITINGAI: SAUSIS – VASARIS

TV ŽIŪROVAI 2008-AISIAIS

Please wait...
Share
Kategorijos:  Kanalai, Rinka
Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Vienas komentaras:

  1. bobute | May 11th, 2009 at 22:12

    Dėkui už atsakymą apie tai, kiek konkrečiai žiūrovų spokso į televizorių.
    Apie televizijų savininkus: man sunkiau suprasti, kam Vainauskui reikia nuostolingos televizijos, tuo metu kai dienraštis “Lietuvos rytas” sunkius laikus išgyvena. Man atrodo, kad šitam vyrui finansinės duobės – neįprastas dalykas. O Lubys prie nuostolių pripratęs, na tiesiog nepamenu, ar BTV kada nors buvo pelninga. Tokiam turtuoliui paprasčiausiai norisi turėti nuosavus media ruporus (televiziją, radiją, laikraštį), ir jis gali sau tą leisti.

    Please wait...

Palikite komentarą

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD