KARALIŠKOSIOS VESTUVĖS: LAIMĖJO LTV IR “LIETUVOS RYTO” TV

(Last Updated On: 2019-07-04)

Kaip šalies televizijos reginį iš Londono transliavo, jau esu aprašęs, todėl čia į turinį nesigilinsiu. Šiame įraše mane domina TNS duomenų pagrindu ruošiami reitingai.

Nors į kovą buvo aktyviai įsitraukęs ir TV3 kanalas, laimėjo firminė renginių televizija – LTV. Intervale – 10.00-15.35 val., kai buvo rodomos vestuvės, LTV rinko 4.0 proc. reitingo, kai rinkos lyderiui TV3 teko spūdinti į šalį panarinus galvą – 2.1. Beje, vestuvių netransliavusi LNK čia tenkinosi 1.2, o vakare rodytą vestuvinį KK2 žiūrėjo 8.2 proc.

Šios transliacijos dėka Lietuvos televizijai penktadienį pavyko tapti antra šalies televizija – 17.8 proc. dienos auditorijos dalies (LNK – 17.1) ir visiškai priartėta prie TV3 – 19.2.

Kitu laimės kūdikiu tą dieną reiktų pavadinti Lietuvos ryto TV – televizija ne tik rinko sau aukštą 5.6 proc. dienos auditoriją, bet ir aplenkė BTV su PBK – 4.5 ir 4.4 proc.

Primenu, kad LTV ir Lietuvos ryto TV įdėjo daugiausiai pastangų, transliuodamos šį bulvaro megareginį.

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Rinka, TV istorija
Tags: , , , , , , , ,

2 komentarai:

  1. Solo | 3 gegužės, 2011 at 12:43

    Natūralu. Tokių rezultatų ir buvo galima laukti. Per TV3 per daug buvo ir reklaminių pauzių. Jei LTV ištransliavo 5:32 min. be jokių reklaminių intarpų, tai TV3, išmetus reklaminius intarpus, jau tebuvo apie 4:30 min. Tad dauguma persijungė LTV kanalą, kur galėjo stebėti be jokių reklamų vestuvių ceremoniją. Lietuvos ryto TV labai protingai sugalvojo pavakary vėl kartoti. Tad galėjo pažiūrėti, tie kurie buvo darbe. Dar reikėtų paminėti, kad Lietuvos ryto TV transliavo ir internetu tiesiogiai. Tad realiai jų reitingas dar didesnis.

    Please wait...
  2. spyris | 4 gegužės, 2011 at 12:28

    Tikrai taip. TV3 dėl savo reklamos/anonsų blokų (ir jų beprotiško ilgumo) pralaimėjo reitingų kovą. T.y. sugeneravo mažiau pajamų. Kitavertus, netransliavę reklamos jų visai nebūtų surinkę. Bet nieko čia nepadarysi, jie negauna iš biudžeto asignavimų, kaip LTV. Beje, per tą reklamą TV3 nesugebėjo netgi princų Williamo ir Harry atvykimo į Westminsterio abatiją parodyti. O čia jau tikrai profesionalumo trūkumas.

    Please wait...

Palikite komentarą