KOMENTATORIAUS RUBRIKA: KIAULIA APIE “CHORŲ KARUS”

(Last Updated On: 2011-02-15)

Grafomano užrašai.

Įsijungiau Chorų karus stipriai vėluodamas. Jau buvau beatsiimąs nuo draugės už tai, kad krepšinio taurės finalo stebėjimas sugadins jai visą Chorų karų malonumą, bet tada supratom, kad nieko nepraleidom – kaip tik rengėsi pasirodyti Stano ir Tarptautinis Vilniaus oro uost… Oi, atsiprašau – Tarptautinis Vilniaus choras.

Jeigu teisingai supratau, juos pristatinėjo 69 danguje. Merginoms pabaigus dainuoti, Šapras uždavė kelis klausimus, tačiau atsakinėdamos į savo mikrofonus “šeškės” kiek prisvilo, nes paaiškėjo, kad jie neįjungti. Ai, pagalvojau, šitai grupei atleistina.

Keisčiausia, kad situacija vėliau kartojosi ir Šapras, kalbindamas chorų lyderius, taip pat pakišdavo būtent savo mikrofoną. Liko vienintelė viltis durnių motina, kad juos po dainavimo specialiai išjungdavo.

Krito į ausis ir tai, kad garso kokybė kalbant vedėjams ir komisijai labai skyrėsi nuo garso kokybės dainuojant chorams pastarųjų nenaudai.

Dar vienas klausimas kilo dėl Tauragės. Vienintelis choras, kuris pavadintas ne tiesiog miesto, bet “krašto” choru. Ir dar padėkos, skambančios Jurbarko bei keletui kitų savivaldybių… Galiu klysti, bet reklaminiuose klipukuose prie Tauragės choro tas žodelis “krašto” buvo prilipdytas tarsi dirbtinai, kažkur pavadinimo apačioje. Gal Tauragė pakankamai solistų nepririnko, kad teko į aplinkines savivaldybes kreiptis?

Iš įdomesnių smulkmenų įstrigo tik aukštyn kojom užvirtusi vargšelė šokėja per Utenos pristatymą (makabriškai linksmai tuo metu nuskambėjo dainos žodžiai “Oi, Juzi Juzi, kur dingai?”). Pagrindinį prizą atnešusi blondinė irgi griuvo, tiesa, elegantiškiau.

Dar kelis kartus į akis krito nesutampantys su fonograma žiopčiojimai ir tai, kad Kauno chore bene vieninteliame buvo keli profesionalūs dainininkai. Kita vertus, tai tikriausiai nėra draudžiama,-  šlovė Kaunui, kad prisiviliojo.

Skaityk  SIELA RAUDA: ZVONKĖ NETURI UŽ KĄ PIRKTI AUTOMOBILIO

Ir man visą laiką kėlė klausimų balsavimo sistema, kai balsuoti galima nuo chorų pasirodymo pradžios. Natūralu, kad paskutinis pasirodęs choras turi gerokai mažiau šansų surinkti pakankamą skaičių balsų už pirmąjį. Tiesiog jo iki pat pabaigos dar niekas nebūna girdėjęs ir jeigu balsuoja, tai tik dėl simpatijų.

Kiek pamenu, tokia pati sistema yra ir “Eurovizijos” atrankose. Nesu Montvydo fanas, bet manau, kad būtent tai lėmė jo nepatekimą į “Eurovizijos” finalą. Chorų atveju, Kaunas su savo profais “pramušė”, bet jeigu paskutinis būtų pasirodęs koks vidutiniškas choras, jie galėjo likti už prasčiau pasirodžiusio, bet anksčiau suskambėjusio choro nugarų. Man tai atrodo neteisinga. Bet čia gal tik man.

Please wait...
Kategorijos:  Komentatoriaus rubrika, Laidos, Personalijos
Tags: , , , , , , , , , , ,

4 komentarai:

  1. Juozas | 15 vasario, 2011 at 14:37

    Jei teisingai supratau, neteisybę dėl balsavimų teks patirti visiems chorams – jų pasirodymų numeris keisis. O tam tikras neteisybės kiekis tik stiprina žiūrovo emocijas, tuo pačiu ir reitingą. 🙂

    Please wait...
  2. Ingis | 15 vasario, 2011 at 14:50

    Įdomu… Ačiū.

    Please wait...
  3. Jurbarkietė | 15 vasario, 2011 at 16:21

    Įdomi nuomonė, bet manau, jog Tauragei galima atleisti jau vien už tai, jog tai mažiausia apskritis Lietuvoje. Net iš viso Tauragės krašto suvažiavusių dainorėlių atrankoje buvo mažiau, nei, pavyzdžiui, Kauno choro atrankoje. Tad Tauragė padarė labai gražiai, leisdama į šį projektą įsitraukti ir mažesniems miestams.

    Please wait...
  4. LNK: “ŽVAIGŽDŽIŲ DUETŲ” EROS PABAIGA? | uagadugu

Palikite komentarą