“LIETUVOS RYTO” TV: TAS ŽMOGIŠKAS NORAS ATRODYTI GRAŽIAU, NEI ESI

(Last Updated On: 2019-08-20)

Lietuvos ryto televizinis priedas TV antena pradėjo skelbti televizijos Interaktyvioji GALA TV reitingus. Kuo daugiau duomenų, tuo geriau besidomintiems TV rinka. Tas tiesa.

Tačiau turime įtarimų, kad ne dėl mūsų praturtinimo žiniomis TV antena stengiasi. Tikroji priežastis, berods, ta, kad  Lietuvos ryto TV auditorijos dalis tarp  Interaktyviosios GALA klientų sudaro net 4.3 proc., kai TNS Gallup rodo tik 1.9 proc.

Gala

Visa tai suprantama ir lengvai paaiškinama. Interaktyvioji GALA platinama internetu. Interneto vartotojų daugiausiai – didmiesčiuose.

Dar daugiau. Tai nėra standartiniai žiūrovai. Jie labiausiai išsilavinę, žingeidūs, būtent tokiems daugiausiai reikia nišinių kanalų. Todėl Interaktyviosios GALA duomenys rodo keliskart geresnius nišinių kanalų rezultatus ir gerokai sumažėjusį LNK ir TV3 žiūrėjimą, nei visos Lietuvos gyventojus tirianti TNS Gallup.

Vedami žingeidumo jie įsijungia ir mažiau populiarius kanalus. Tarp jų ir Lietuvos ryto TV.

Lietuvos ryto prekės ženklas TV stočiai ne tik nepadėjo, bet gal būt ir sutrukdė siekti populiarumo tarp masinės TV auditorijos, kuriai Lietuvos rytas gal ir nėra tuščias fonetinis sąskambis, bet nėra ir duona kasdienė. Kaip TV3 ar LNK. Be to, tarsi pavirtindama savo indentitetą, TV stotis reikšmingu ir geriausiu laiku tinklelyje išafišuotu savo programos segmentu apeliuoja į protingesnio, smalsesnio, informacinio mentaliteto žiūrovo sąmonę. O jų nedaug. Jie – niša.

Susitarkime dėl kriterijų. uagadugu nepavartojo komplimento. Protingas komercinis TV kanalas yra ne tas, kuris rodo programą protingam žiūrovui, o tas, kurio programos rodymas atsiperka jo savininkui.

Galima iš aukšto žiūrėti į LNK ar TV3, vadinti jų laidas debiliškomis, bet kol jas žiūrės tie kiti, kurie ne niša, tol tos televizijos ir bus protingos.

Einantys prieš srovę bus neprotingi optimistai – nišos didintojai. O ne sėkmingi verslininkai.

Skaityk  LTV ČIUOŽIA SPORTUOTI

Tiesa, kai niša stipriai padidėja, ji tampa ne niša. Ir tada protingi tampa tie, kurie dirba protingam žiūrovui. Bet čia jau stebuklinės pasakos objektas.

Dar kartą susitarkime dėl kriterijų. uagadugu nenori pasakyti, kad debiliškų laidų rodymas automatiškai daro tave populiarų. Didelę dalį Lietuvos ryto TV laidų intelektualai vadins debiliškomis, bet dėl to kanalas nepopuliarėja. Tie 1.9 proc. nerodo jokios pažangos, lyginant su pirmtaku – 5 kanalu.

Kiek tu to veidrodėlio neprašytum.

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Rinka
Tags: , , , , , , , , , ,

4 komentarai:

  1. Paulius | 25 liepos, 2009 at 18:31

    Pasidžiaukime bent tuo, kad L.Ryto TV didina nišą 🙂

    Please wait...
  2. Valdas | 26 liepos, 2009 at 00:07

    na nezinau… retai ziuriu TV, bet galiu pasakyt, kad dazniausiai uzkliunu uz LRyto TV. trioske ir lankos isvis nusigrybavo…

    Please wait...
  3. Asta | 26 liepos, 2009 at 11:37

    Man tai skaičiai įdomūs. Kiek Gala turi žiūrovų? Prie grafiko matau 50 000 tiriamųjų, gal tai ir bendras skaičius. Kiek tų žiūrovų yra protingi padoriai uždirbantys žiūrovai? Neaišku. Tarkim visi (bet žiauriai abejoju, nes ne kartą Teo turėjo pasiūlymą Zebra Gala). Tada Lrytas TV žiūrovų ~ 2 200. Kiek mano prekės ženklą jų pamatys? Tarkim visi. Kiek nupirks? Maksimum – 10% (skaičius “iš lempos”). Išvada – gauti klientą per Lrytas TV pernelyg brangu.

    Please wait...
  4. Sajonara | 27 liepos, 2009 at 11:56

    Keisti tyrimai.
    1. Toks Gala tyrimas pažeidžia paprastą statistinio tyrimo principą- atsitiktinį respondentų parinkimą.
    2.Iš 1 seka, kad tai klaidinantis tyrimas, kuris neatspindi realios padėties tarp Lietuvos žiūrovų.
    P.S.
    Jei LRTV 4,3%, tai vid. auditorija – 2 450 žmonių (pagal GALA), kas yra mažiau, nei pateikia TNS 🙂 net 3 kartus :).
    Taip, kad % % nelygus.

    Please wait...

Palikite komentarą