TV REITINGAI: “MAŽŲ” KANALŲ AUDITORIJOS POKYČIAI GRUODĮ IR SAUSĮ

(Koreguota: 2019 27 spalio)

Vakar pasidarbavę prie didžiųjų televizijų duomenų, šiandien pateikiame mažiukų žiūrėjimo rezultatus. Šneka eina apie visų gyventojų visos paros žiūrėjimą. Duomenis pagal TV metrų tyrimus atspausdino TV antena, o mes juos sudėjome į lentelę ir užfiksavome pokyčius.

TV stotis 2008 m. auditorija (%) 2008 m. gruodžio mėn. auditorija (%) 2009 m. sausio mėn. auditorija (%) Pokytis    (gruodis-sausis)
PBK 5.7 4.6 4.8 0.2
1.9 2.0 2.4 0.4
1.8 2.0 2.0 nėra
L. ryto TV 1.2 1.4 2.0 0.6
n. duomenų 0.9 0.8 -0.1

Atvirai prisipažinsiu, nežiūriu Pirmojo Baltijos kanalo (provokuojantis pavadinimas, tiesa?), todėl man nežinoma, kodėl, lyginant su 2008 metų vidurkiu, jį pradėjo žiūrėti mažiau žmonių. Bet nesitikiu, kad tai turėtų rodyti mažesnį lietuvių susidomėjimą Rusija. Lietuvoje vis didesnė rusiškų kanalų pasiūla. uagadugu apie tai jau rašė. Tie kiti kanalai ir atkanda nuo PBK vis didesnį kiekį auditorijos.

TV6 penktadaliu padidino savo žiūrovų kiekį. Ši TV stotis nėra tik antrinis kartojimų  kanalas ir stengiasi turėti savo veidą. Iš dalies jam padeda ryškios rinkodarinės akcijos, o ir originalių laidų čia esama.

Ko nepasakysi apie TV1. Deja, šis kanalas – tik būdas sunaudoti perteklinį serialų ir filmų srautą. Didesnių ambicijų nesimato. taupo.

Lietuvos ryto televiziją kartu su TV6 reiktų pagirti. Ji rodo daug brangių originalių laidų. Kai kurios jų – atradimas tik pačiai televizijai, o ne žiūrovams. Bet ambicija matosi, o žiūrovas anksčiau ar vėliau (deja, paprastai vėliau) ją įvertins. Jei užteks kantrybės ir pinigų.

LTV2 išlaiko savo vieno procento auditoriją. Apmaudu, kad kultūrininkų liaupsės šitam kanalui nevirsta apčiuopiamesniais skaičiais. Deja, panašu, kad greit nebus ir to vieno procento. Nes nusprendė pataupyti atimdama maistą mažiukui.

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Rinka
Tags: , , , , , , , ,

Palikite komentarą