KRIZĖ IR TV: TELEKARUSELĖ #5
Senokai nesidomėjome žiniomis iš užsienio, taigi žeriam šiandien naują porciją.
Kol Alfa domisi sumažėjusiomis ir ne laiku mokamomis LRT algomis, krizės padarinius pajutęs, Lietuvoje kažkada labai populiaraus serialo Nešas Bridžas žvaigždė Don Johnson padavė į teismą serialo prodiuserius. Mat šie taip ir neišmokėjo jam priklausančių 50% serialo pardavimo pajamų. O pajamų buvo nei daug, nei mažai – 300 milijonų dolerių! Yra ko pykti.
Krizės padarinius pajuto ir garsiausio erotinio prekinio ženklo savininkai Playboy Entertainment. Jie pranešė, kad paskutinįjį 2008-ųjų ketvirtį jų pajamos krito 18.7%. Tačiau apskritai seksas netgi populiarėja tuose kanaluose, kurie šiaip jau niekuomet jam nerodė ypatingo susidomėjimo. Štai JAV Showtime, Italijos AXN ir, dėmesio, Lietuvoje matomas Viasat Explorer tik ką nusipirko anglų distributoriaus Passion dokumentinius serialus iškalbingais pavadinimais Gilesnė gerklė, Deby daro Dalasą vėl ir Porno slėnis. Tiesa, pažymima, kad serialuose grynos pornografijos nebus. Savo spaudos pranešime Passion komercijos direktorė Emma Simpkins žaismingai pastebi, kad dabar visi kanalai linkę seksualizuoti savo tinklelius. Įdomias gaires Jūs čia nupiešėt, panele Emma…
Viasat Explorer sparčiai vystantis pornografinės edukacijos link, kanalo savininkas MTG į vadovybę priima vis didesnius berniukus. Štai skelbiama, kad vienos iš didžiausių pasaulyje pramogų koncernų Sony Pictures Entertainment vadovas Michael Lynton pretenduoja užimti MTG tarybos nario vietą. Dabar tai skamba juokingai, bet gal kažkada ten susilauksim ir kokio lietuvaičio ar lietuvaitės. Štai, tarkim, Laurai Blaževičiūtei dabar tik 28. Kas žino…
Na, o kaip greitai ir efektyviai reklamos kreatyvas gali reaguoti į realijas, iliustruos reklaminis klipas žemiau. Anglijos Premier lygos rungtynes transliavusi televizija ITV suklydo ir neparodė svarbaus įvarčio. Sporto mėgėjai daužė savo televizorius. Na, o Tic Tac iš to padarė reklamą sau, klipe tiesiog pavaizdavusi, kaip tas įvartis buvo įmuštas.