“GERUMO DIENA”: LABDAROS EROZIJA TĘSIASI

(Koreguota: 2019-07-24)

 

Jau prieš metus, po ankstesnės Gerumo dienos rašiau, jog niveliuojasi tas gerumas eteryje. Beveik kas mėnesį kuri nors iš trijų televizijų užsiima vienokia ar kitokia .Tai ir išsipildymai, tai ir visokie obuoliai, ir pažangių moksleivių apdovanojimai, ir dar daug kas, ko neatsimenu. Kiekviena ši akcija tik vainikuojasi koncertu ar kitu iškilmingu renginiu – gerą mėnesį iki jo transliuojančios televizijos eteryje sukasi savireklaminiai klipai. Ir žiūrovo dėmesys atbunka… Gerumas tampa banalybe, o banalybės iššaukia atmetimo reakciją.

Anaiptol nenoriu tvirtinti, kad šis žanras (o būtent taip šitą antplūdį reiktų vadinti) keliauja į Kariotiškes. Ne, nemanau. Kol prie televizorių sėdės žmonės, kuriems svarbi emocija, ašaros, atjauta, jis ir gyvuos. Tiesa, jo vešėjimas, ko gero, nebus toks dominuojantis kaip dar prieš kelis metus.  Prie įrašo apie pastarąją Išsipildymo akciją talpinau lentelę apie žiūrimumo pokyčius (neigiamus) – Gerumo dienos laidų tendencijos turėtų būti panašios  – pagal mano preliminarius paskaičiavimus, pastarojo penktadienio renginys sutraukė 8.8 procento (duomenys iš ) – su šiais skaičiais jis vargu ar pateks į pirmą populiariausių laidų dešimtuką, o dar prieš kelis metus nesunkiai pretenduota ir į trejetuką. Prieš , tiesa, laimėta, bet ne taip jau daug – kalvarijos rinko 6.0.

O ir pinigų suma – nors renginio vedėjai Rūta ir drąsinosi sutiksią ir Šv. Velykas scenoje, kad tik tie du milijonai būtų surinkti – nusileido prieš metus sugeneruotai. Prieš metus buvo virš dviejų milijonų, o šiais nepavyko peržengti šios ribos.

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Laidos, Personalijos, TV istorija, Visuomenė
Tags: , , , , , , , ,

Palikite komentarą