TV3 KANALUI BURKUOJANT SU “ŽMONĖMIS”, LNK IMA “MOTERĮ”

(Last Updated On: 2011 February 9)

Nudundėjus, nubarškėjus, nuūturiavus žurnalo Žmonės apdovanojimų ceremonijai Žmonės 2010, randasi žinių ir apie dar vieno žurnalo, kurį, kaip ir Žmones, du šimtai ištikimų Šiaurės Atėnų skaitytojų niekinamai vadina leidiniu blizgančiu viršeliu, rinkimus. Televizija rodo jų anonsus, o Delfi talpina balsavimo anketas.

Šneka apie Moterį. Ši jau devynioliktus metus rengia Lietuvos Metų moters apdovanojimus (beje, žurnalo redaktorės Gražinos Michnevičiūtės esu griežtai įpareigotas vartoti užpatentuotą pavadinimą – Lietuvos Metų moterį, o ne, čia jau mano dirbtinai sudramatinta interpretacija, kažkokią ten Metų moterį ar jau visai nuogą ir jokiais oficialiais kandeliabrais nepagražintą Moterį. Ta proga trumpinsiu į LMM – labai jau dramblota ta oficialybė).

Nors rinkimai yra vykdomi nuo 1992-ųjų, jie tik trečią kartą įgauna televizinį formatą. Ir čia – netikėtumas. Pirmus du sykius LMM sukosi TV3 eteryje, o trečias nemelavo ir, nors trejetukas yra kalvarijų kanalo simbolis, šįkart LMM įkris į servetėlių šūsnį.

Įžvelgiu čia šiokią tokią intrigą – Žmonėms pirmajai apdovanojimų ceremonijai pasirinkus TV3, Moteris pasipustė padus ir iškeliavo į LNK. Sakysite, vėl dirbtinai dramatizuoju, nes šie žurnalai skiriasi – Žmonės – savaitinis, o Moteris – mėnesinis ir jo pagrindinis konkurentas yra Laima (beje, priklausanti Žmonių savininkams). Formaliai – taip. Tačiau temos panašios, herojai – irgi. Štai ir šiuose rinkimuose iš siūlomų 27 kandidačių į LMM radau 17, kurios reguliariai patenka į “Žmonių” klientų sąrašėlį.

Taigi yra to glamūrinio blizgesio. Ir žurnalo įdirbis – didelis. Rinkoje – virš 90 metų.

Tarybinę moterį kiekvieno mūsų mama ar senelė skaitė, pagal iškarpas sijonus siuvo.

Manau, kad LNK susitapatinimas su stipriais prekės ženklais nėra šūvis pro šalį.

Beje, pastebiu, kad kanalas, stumdamas laidas ar atskirus projektus, vis dažniau eina petys petin su Delfi, kai TV3 bendradarbiauja su Žmonėmis.

Žmonių ir Delfi dalyvavimas TV kanalų reklaminiuose ir savireklaminiuose karuose  yra tema atskiram rašiniui.

Please wait...
Share
Kategorijos:  Kanalai, Rinka
Tags: , , , , , , , , , ,

5 komentarai:

  1. Šiaip | February 9th, 2011 at 16:59

    Man keistokas yra Alfa bendradarbiavimas su TV3, nes Alfa ir LNK priklauso, rodos, tiems patiems savininkams.

    Please wait...
  2. Senolis | February 10th, 2011 at 14:55

    Del mūsų mamų ir senelių išėjo į LNK. 50+ auditorija ten. Labai logiškas ir teisingas žingsnis.

    Please wait...
  3. vlkf | February 11th, 2011 at 13:12

    tik klausimas, ar nenukentes moters projektas pasirinkes lnk. ar nenukentes remeju prasme. matydami, kad projektas vyks per blogus affinity turinti kanala, pinigu turetojai darkart persvarsto poreiki tapti remeju

    Please wait...
  4. Senolis | February 12th, 2011 at 11:44

    Pinigų turėtojai nebūtinai žiūri TV, o 50+ gauna pastovias (nors ir nedideles) pajamas ir tikrai žiūri. Ekonominio nuosmukio metu jie yra reklampirkių taikinys. Taip, kad LNK šis laikotarpis turėtų būti sėkmingas.

    Please wait...
  5. “LIETUVOS METŲ MOTERIS”: FLIRTAS SU ZVONKE IR KITOS INTYMIOS DETALĖS | uagadugu

Palikite komentarą

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD