“PERVYJ BALTIJSKIJ” VALDO: NUSUSINTUS KEIČIA NENUSUSINTI

(Last Updated On: 2011 January 4)

Pasidomėjus labiau žiūrimų televizijų naujienomis Naujiesiems atėjus, įdomu pasidairyti ir kitur.

Pervyj Baltijskij Kanal (PBK) praneša, jog pradeda rodyti specialią diskusijų laidą, pavadintą Noriu būti meras. Laidos trukmė – 10 minučių, reguliarumas – kiekvieną šiokiadienį. Kanalas ją transliuoja iškart po savo informacinės laidos Lietuvos laikas 20.20-20.25 val. ir nutaiko ten, kur baigiasi BTV Žinios, bet dar nėra prasidėjusi Panorama.

Baltic Media Alliance (BMA), bendrovės atstovaujančios PBK interesus Baltijos šalyse vietinių laidų prodiuserė Jurgita Barzdžiuvienė laidos esmę ir genezę apibūdina šitaip: savivaldybes šturmuos šimtai tarybos narių mandatų siekiančių politikų, verslininkų ir garsenybių. Ne visų jų viltys išsipildys, ne visiems pavyks įtikinti rinkėjus, o ir ne kiekvienam išrinktajam pasiseka užimti svajonių postą. Ir cituoja rusų karvedį Aleksandrą Suvorovą: tačiau ne veltui sakoma: prastas kareivis, jei jis nenori tapti generolu.

Dar rugsėjį BMA žadėjo tikime, jog aplinkybėms susiklosčius palankiai, ir lietuviškajame PBK eteryje sulauksime laidų, kuriamų ir transliuojamų iš Lietuvos.

Panašu, kad aplinkybės Lietuvoje rusams susiklostė palankiai, todėl šias laidas ir matome. Esu tikras, kad pretendentai į merus į BMA laušis per langus ir duris.

Tekste PBK vadinama pačia žiūrimiausia televizija Vilniuje ir viena žiūrimiausių didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Ta proga pasidomėjau BMA svetainėje patalpintais tekstais ir radau naują. Naujumas gana santykinis – mėnesio senumo – gruodžio 1 dienos, bet nepastebėjau jo niekur skelbto, todėl čia ir panagrinėsiu (beje, BMA apskritai laikosi labai mįslingo naujienų skelbimo – ne kartą esu landžiojęs į jų svetainę po 2010.12.01 ir to teksto nepastebėjau. O ir Google kažkodėl rodo gruodžio 13 dieną. Keistenybės…).

Panašu, kad to teksto tikslas – nėra pasiekti skaitytojo akis, o reklamos agentūrų pinigines. Bet yra ten ir kitiems įdomios informacijos bei lentelių, kurias uagadugu adoruoja taip, kaip Burkina Faso čiabuviai blizgučius.

BMA giriasi: partneriams siūlo efektyvius reklamos sprendimus televizijos kanaluose „Pirmasis Baltijos kanalas“, „REN TV Baltija“, „RTR Planeta“ bei „Pirmasis Baltijos muzikinis kanalas“. Per šį laiką BMA Lietuva įsitvirtino tarp Lietuvos TV reklamos lyderių. Pastarieji metai buvo ypač reikšmingi – 2010-aisiais BMA Lietuva bendradarbiavo jau su 37 iš 40 didžiausių Lietuvos reklamdavių (reklamos apimtys iki 2010.11.21 be mainų, rėmimų ir mobiliųjų paslaugų tiekėjų).

Giriasi dar kartą: apie 14 proc. vilniečių šiemet (2010.01.01 – 2010.11.30) žiūrėdami televizorių daugiausiai laiko skyrė “Pirmajam Baltijos kanalui” (Share – kanalui tenkanti dalis pagal žiūrėtą laiką).

Talpina tai iliustruojančią lentelę pagal TNS:

"PERVYJ BALTIJSKIJ" VALDO: NUSUSINTUS KEIČIA NENUSUSINTI

Šaltinis: BMA

Giriasi dar ir dar kartą: PBK vertina ne tik sostinės, bet taip pat ir kitų didžiųjų Lietuvos miestų televizijos žiūrovai.

Talpina antrą lentelę:

"PERVYJ BALTIJSKIJ" VALDO: NUSUSINTUS KEIČIA NENUSUSINTI

Šaltinis: BMA

Giriasi dar ir dar ir dar kartą: PBK žiūrimumas bendrai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose lyginant su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu paaugo 11% iki 10,1% šiais metais (2010.01.01 – 2010.11.30) ir kovo-balandžio mėnesiais bei nuo liepos iki lapkričio mėnesio PBK penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose buvo 3 kanalas pagal žiūrimumą.

Talpina trečią lentelę:

"PERVYJ BALTIJSKIJ" VALDO: NUSUSINTUS KEIČIA NENUSUSINTI

Šaltinis: BMA

Be gailesčio įkanda “Baltijos televizijai”: visos Lietuvos TV žiūrovų auditorijoje PBK šio televizijos sezono (2010.09.01 – 2010.11.30) metu pagal žiūrimumą pasivijo „Baltijos televiziją“ (BTV): PBK tenkanti dalis pagal žiūrėtą laiką – 5,8%, tuo tarpu BTV – 6,0%. Tačiau darbo dienomis pagal žiūrėto laiko dalį PBK užtikrintai lenkia BTV net apie 20%.

Ir galų gale pasako tai, dėl ko uagadugu ir susidomėjo šia publikacija: tikime kad ir 2011-aisiais tarp Vilniaus žiūrovų PBK išliks žiūrimiausiu, o penkių didžiųjų Lietuvos miestų auditorijos tarpe kanalo aktualumas tik augs. To tikėtis leidžia ypač aukštos kokybės PBK programa, kurios nepalietė net ekonominio sunkmečio padiktuotas taupymas kitose komercinėse televizijose.

Tai vadinama konkurenciniu pranašumu. Kai per Lietuvos radiją girdžiu Rasą Juknevičienę, geopolitiniame diskurse aimanuojančią dėl Rusijos įtakos Lietuvai, garsiai juokiuosi. Nususintą lietuvišką žiniasklaidą keičia nenususinta.

Sparčiai sukamės į Rytus prie dešiniųjų gyvendami.

Please wait...
Share
Kategorijos:  Kanalai, Laidos, Rinka
Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Palikite komentarą

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD