ATSIGAUNA TV REKLAMOS RINKA?

(Last Updated On: 2019 October 28)

Randasi optimizmo oficialiuose pranešimuose apie TV reklamos rinką. Štai TV3 naujienraštyje TV3 televizijos komercijos direktorius Aldas Juronis, prieš porą mėnėsių džiugiai pranešęs apie 15 procentų reklamos įkainių pakėlimą savo kuruojamuose kanaluose, dabar skaidrina nuotaiką kita malonia žinia: metinės derybos dėl 2011-ųjų reklamos transliavimo sąlygų, prasidėjusios gruodžio mėnesį, šiuo metu yra pačiame įkarštyje. Jau dabar, vertindami bendras klientų televizinių reklamos biudžetų pokyčių tendencijas, prognozuojame šiemet 15% TV reklamos rinkos augimą.

Na, panašu, kad susiduriame su maloniu 15 procentų reguliarumu.

Čia pat TV3 pastebi ir geras tendencijas įsibėgėjant 2010-aisiais: remiantis Radijo ir Televizijos Komisijos skelbiamais duomenimis, pirmą praėjusių metų ketvirtį visų TV transliuotojų pajamos dar mažėjo, o jau antrąjį ketvirtį jos buvo didesnės 5%, lyginant su tuo pačiu 2009-ųjų laikotarpiu, o trečiąjį išaugo net 21%!

Šiomis dienomis taip pat buvo paskelbti TNS duomenys, pagal kuriuos TV reklamos apimtys, lyginant 2010 ir 2009 metų sausio-lapkričio mėnesių rezultatus, išaugo 21% (primenu, kad TNS skaičiuoja reklamos sekundes, o ne pajamas).

Šios žinios yra malonios rinkai ir šiek tiek praskaidrina uagadugu skepsį, išsakytą lapkritį. Tik primenu, kad televizijų pirmų trijų 2010 metų ketvirčių pajamos, lyginant su analogišku 2008 metų laikotarpiu, yra 31 procentu mažesnės. O 2009-ieji, nuo kurių su optimizmu atsispiria TV3 atstovas, buvo ypač liesi.

Please wait...
Share
Kategorijos:  Rinka
Tags: , , , , , ,

Vienas komentaras:

  1. ATSIGAUNA TV REKLAMOS RINKA? « Ekon

Palikite komentarą

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD