DŽIUGI NAUJIENA: REKLAMOS KAINOS KILS

(Koreguota: 2020-07-07)

išplatino naujienraštį, kurioje esama poros naujienų. Pirmą – mėnesio TV auditorijos rodiklius apžvelgsime vėliau, bet antra pasirodė daug labiau intriguojanti. Štai ką praneša žavingos šypsenos savininkas televizijos komercijos direktorius :

Aldas Juronis

Aldas Juronis © TV3

Sparčiai artėjant 2011-iems metams, skubame jums pranešti apie dar vieną naujovę – apie ženklius pokyčius TV3 ir televizijų reklamos pardavimo kainodaroje, Pagrindinis kainodaros elementas – – yra iš esmės pakeisti, siekiant reabilituoti televizinės reklamos įkainius – sumažinti per pastarąjį dešimtmetį vis augusį nuolaidų lygmenį. Mūsų prognozėmis, reklamos TV3 ir TV6 televizijose kainos kitąmet augs apie 15 procentų.

uagadugu savo rašinyje siūlė rinkos lyderiui – TV3-ims tryptelti kablu. Išaugus nuolaidoms iki rekordinių aukštumų, kai kurių mažesnių rinkos dalyvių televiziniai įkainiai jau gali lygintis su radijo, o ir visa reklamos rinka dėl to pradėjo stagnuoti. Ryžtingesnį žingsnį gali daryti tik rinkos lyderis – tas, kuris mažiausiai bijo prarasti dėl pakeltų kainų – reklamos agentūros vis tiek negalės aplenkti TV3 – reklamos paketai buriami aplink šią televiziją pagal formulę TV3 + kažkas. Kitos kombinacijos yra sunkiau sukompiliuojamos.

Na, o TV3-ims pakėlus kainas, jos, gal mažesniu laipsniu, bet beveik iškart kils ir kituose kanaluose, o mažesni reklamos klientai keliaus atgal į pigesnę žiniasklaidą – krizės metais ypač giliai į duobę sėdusią spaudą, radiją ir kt. Taigi atsiras judėjimas ir visi tik išloš.

Aišku, išskyrus tuos reklamos agentūrose, kurie geriausiai moka drumstame vandenyje vešėti…

Beje, vakar išplatino informaciją apie šių metų pirmų trijų ketvirčių reklamos apimtis, kur sakoma, jog TV , lyginant 2010 ir 2009 metų sausio-rugsėjo mėnesių rezultatus, išaugo 22,4%. Aišku, tai (t.y. reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams), bet, turint omeny, kad šiais metais, lyginant su pastaraisiais, nuolaidas jau nebuvo kur mažinti, galima spėti, jog tie 22.4 procentai yra realus pajamų padidėjimas, todėl Aldo Juronio minimi 15 procentų yra paimti ne iš oro, o pamatuoti ir suskaičiuoti.

Džiugu.

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Rinka
Tags: , , , , , , , ,

7 komentarai:

  1. vlkf | 9 lapkričio, 2010 at 12:21

    22.4% tikrai nera realus pajamu padidejimas. gerokai toli grazu ne realus

    Please wait...
  2. uagadugu | 9 lapkričio, 2010 at 12:46

    Va, gerai, tegu dabar reklamos profai tikslina – tai koks tas realus? Apšvieskit, prašom.

    Please wait...
  3. spyris | 9 lapkričio, 2010 at 12:55

    Oras visa tai. Ne pinigai. Tik dėl to ir keičiama kainodara.

    Please wait...
  4. Šiaip | 9 lapkričio, 2010 at 14:03

    Truputi informacijos iš tolimos ateities
    http://www.tv3.lt/content/view/19348/788/

    Please wait...
  5. zorge | 9 lapkričio, 2010 at 15:32

    Noriu pataisyti gerb. autoriu.
    +22.4% tai sekundziu kiekio didejimas. Ne gross pajamu…
    o dar iskaciavus fule+krepsi, tai tas didejimas, manau dar sumenktu labiau.

    Please wait...
  6. zorge | 9 lapkričio, 2010 at 15:39

    a, tiesa realiau galima RTK puslapyje paziureti.
    Pagal ji per 6 men. TV pajamu is reklamos augimas minus 3.8% (72.5 mln 2009 ir 69.7 mln 2010 )
    Kai bus duomenys uz 9 men. bus galima palyginti su TNS duomenim 🙂
    RTK pateikia realius, konsoliduotus, komerciniu televiziju pelnus is reklamos.

    Please wait...
  7. TELEVIZINĖS ŽINIOS APIE PINIGUS NEDŽIUGINA | uagadugu

Palikite komentarą