BTV KAINOS KODAS – PASLĖPTA REKLAMA

(Last Updated On: 2020-04-28)

LRTK pranešimas spaudai:

Lietuvos radijo ir televizijos komisija nustatė, kad televizijos programoje „BTV“ laidoje „Kainos kodas“ (2010-04-11) buvo transliuojama paslėpta reklama bei padaryta reklamos transliavimo pažeidimų.

Laidoje parodytas reklaminio turinio siužetas apie įmonės „Samsonas“ gaminius buvo pateiktas taip, kad žiūrovai galėjo nesuprasti, jog tai reklama, arba galėjo suklysti dėl pateiktos reklamos tikrojo tikslo.

Paskelbta reklaminio turinio informacija pagal savo turinį ir pateikimo formą pripažinta paslėpta reklama, kurią transliuoti draudžia Visuomenės informavimo įstatymas.

Transliuojant reklaminį siužetą nebuvo laikomasi ir reklamos transliavimui keliamų reikalavimų – jis nebuvo pažymėtas žodžiu „Reklama“ ir nebuvo išskirtas iš kitų programos dalių garsinėmis ar optinėmis priemonėmis.

Už šiuos pažeidimus bei atsižvelgdama į tai, kad šiais metais už analogišką pažeidimą UAB „Baltijos TV“ vadovas jau buvo baustas, Lietuvos radijo ir televizijos komisija „Baltijos TV“vadovui nusprendė skirti 3000 Lt baudą.

Pirma Kainos kodo laida į eterį išėjo dar rudenį. Televizija tada save drąsino optimistiška prognoze, jog bemaž valandinis projektas bus rodomas kasdien. Svajonės greitai baigėsi ir laidai liko pusvalandis per savaitę. Tiesa, dar prieš svajotojams susiduriant su gūdžia eterio realybe BTV viešai ištransliavo laidos ideologines nuostatas:

Kodėl prekybos centruose plaunamos mišrainės? Kokius prekių antkainius slepia prekybininkai? Kas klausosi mūsų pokalbių telefonu? Kas slypi po žodžiais „akcija“ ir „nuolaida“? Ką daryti su bankais, už skolas atiminėjančiais būstus? Kaip pažaboti siautėjančius namų administratorius? Galiausiai – kaip sustabdyti tuos, kurie švaisto ir vagia mūsų pinigus? (…)

„Idėja kurti tokią laidą brendo jau seniai ir ji yra susijusi su visų Lietuvos žmonių, t.y. vartotojų, poreikiais. Įsibėgėjusi krizė, didėjantys žmonių apgaudinėjimo mastai, rinkoje pasirodę abejotini produktai, darbdavių, bankų ir paprastų prekybininkų savivalė tik dar labiau paskatino imtis šio projekto“, – sakė laidos idėjos autorius ir vedėjas, „Emmy“ apdovanojimą pelnęs režisierius Artūras Žukauskas.(…)

Kol kas nenoriu atskleisti turinio, tačiau galiu patikinti, kad daugelio Lietuvos prekybininkų, gamintojų, paslaugų tiekėjų bei politikų laukia nemaži skandalai.

Na, taip. Skandalų jau atsitiko. Su pačia televizija ir jos kuriama laida.

Skaityk  RŪTAI MIKELKEVIČIŪTEI ŠOKANT, RŪTA JANUTIENĖ PERIMA ŽIŪROVĄ

uagadugu spalį plačiai pristatė Kainos kodą ir naiviai suformulavo galimas laidos atsiradimo eteryje priežastis:

BTV gina visuomenės interesą, ji elgiasi pilietiškai, nebijo komercinių klientų spaudimo, nes turi didelę finansinę paramą iš savo akcininkų pusės; laida sočiai finansuojama europinių fondų vartotojų teisėms ginti; BTV žurnalistiniai tyrimai palies tik smulkmę, kuri nesireklamuoja; BTV kariaus su tais, kurie nepatogūs jos savininkams; BTV nežino, ką ji daro.

BTV žino, ką ji daro.

Laida yra dar viena teleparduotuvė BTV eteryje.

O ir skandalingąjį kainos kodą nesunku sužinoti.

Reikia tik susirasti tuos, kurie pardavinėja paslėptą reklamą.

Paprasta.

Please wait...
Kategorijos:  Konsumerika, Laidos, Rinka
Tags: , , , , , , , ,

Vienas komentaras:

  1. Šiaip | 10 birželio, 2010 at 13:04

    Negi sunku, ką nors naujo sugalvoti televizijoms, o daro panašius į vieną kitos, tokius kaip šis: http://www.lrytas.lt/-12761501631274486151-lnk-nuo-naujo-sezono-rengs-konkursą-lietuvos-daina.htm

    Please wait...

Palikite komentarą