UFO NEWS: JEFREMOVAS
Pastebėjome, kad Delfi eina uagadugu pėdomis ir rašo apie subtilią situaciją dėl TV3 Pasaulio krepšinio čempionato autoreklaminio klipo.
Sudomino pora TV3 Programos direktoriaus Jurgio Jefremovo teiginių, vertų patalpinimo UFO News rubrikoje:
Klipo koncepcija sugeneruota per bendrą pasitarimą – vadinamąjį „brainstormą“.
Galima tik įsivaizduoti tokius breinstormus. Sėdi visas TV3 savireklamos skyrius ir suprakaitavęs breinstormina, kas geresnį klipą ras jutūbėj…
Nežinia kodėl J. Jefremovas susirūpino ir juridine klausimo puse:
Situaciją jau įvertino mūsų teisininkai – autorinių teisių pažeidimo čia nėra.
Teisingai – nėra, nes idėja nėra autorinių teisių apsaugos objektas. Bet niekas TV3 juk ir nekaltino kriminalais.
Tik gabumų stoka.
Bizniukas sukasi.
TV3.
Dėl tų idėjų pasisavinimo, tai bent jau aš neįžvelgiu didelio kriminalo. Nekalbant, kad čia slidi tema ir galima nusiristi iki to, kad reikės naują abėcėlę ar natas susikurti.
Mano durna galva tai svarbu išpildymas. Nenuvertinu idėjų – jos ne ką mažiau svarbios. Bet be meistriško išpildymo jos irgi nieko vertos. Todėl, tegul tik jie vagia ar perka idėjas ir kokybiškai jas įgyvendina. Man to pilnai užteks 🙂
Dėl Jefremovo pasiteisinimo tai sutinku – neužteko fantazijos nė kaip žaismingai prisipažinti, kad nukopijavo ir paskiedė apie breinstormą. Kuris greičiausiai taip ir vyksta kaip aprašėte 😀
Tai tą brainstormą RR aprašė su detalėmis jau ankstesnio straipsnio komentaruose 🙂
Tiesa reikia pasidžiaugti, kad delfis atrado uagadugu 🙂
Atrado. Tik galėjo ir nuorodą įdėti. Nieko, man negaila , aš į juos įdėjau. O galėjau gi tas citatas paimti ir nesakęs, iš kur. Pamanyk čia – tarsi kažkoks blogelis turėtų padoriai elgtis
Apie šiuos panašumus irgi Uagadugu rašė, o dabar raso Delfis: http://whatson.delfi.lt/news/entertainment/eteris/tv3-ir-lnk-sokiu-anonsai-neoriginalus-apklausa.d?id=35289759
Taip, ir netgi pasinaudojo mūsų dukterinės bendrovės “burkinafaso.tv “į jutūbę įdėtu TV3 klipu. Prašom, negaila…
Ką tik perskaičiau tą straipsnį delfyje ir norėjau nuorodą numesti, bet nespėjau 🙂 .Kalbant apie blogus, delfio žurnaliūgos mėgsta juos skaityti, nelabai seniai pirmoje delfio naujienų pozicijoje buvo straipsnis apie tai, jog kiekviena šalis kažkur pirmauja. Nepaprastai protingos “žurnalistės” nepaprastai informatyvus “straipsnis” čia: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=32613771 , tuo tarpu čia blogo įrašas, kurio minėta labai protinga “žurnalistė” tikrai neskaitė: http://www.nezinau.lt/kiekviena-salis-ka-nors-daro-geriau-uz-kitas
Siūlau atkreipti dėmesį į datas.
Siūlau išdurti delfi ir ištrinti:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLPfnvsrCQw
dėl savo poreikių galėsite įkelti iš naujo. O delfi paliks it musę kandęs. Arba dar geriau – paredaguokite to burkinafaso.tv įdėtą ir delfi naudojamą video uždedant titrus kaip delfi vagia straipsnius iš blogų nė nuorodos neįdėdamas 😀
Ačiū už patarimą, “Praeivi”. Padarėm:))
:DDDDD Ne, nu Jefremovas nepaliauja stebint.
nieko cia keisto nera. kas yra is arciau susidures su MTG ir visa sita svediska kompanija zino ju leksikone daznai pasitaikanti “strategini” lozunga – copy with pride
tai ir nutiko
Vlkf, jeigu tiksliau apie tą “strateginį lozungą”, tai kiekvienam darbuotojui yra išdalinamos tokios juodos ir kaip jų personalo vadovė sako “stilingos ir fainos” kortelės su “twelve simple rules” 😉
Kurių antroji skamba taip: “2. Copy with pride and precision.”
Taigi, ko norėt iš kompanijos, kurios darbuotojai skatinami “išdidžiai kopijuoti”.
Be to, būkite budrūs, nes jus stebi MTG 🙂 Devintoji jų taisyklė “9. Observe the outside” 🙂