“LIETUVOS RYTO” TV NAUJIENOS: “GERAS LAIKAS” DUODA LETENĄ TELEAKROPOLIAMS

(Last Updated On: 2020-06-02)

Lietuvos ryto TV paskelbė apie savo programos naujienas. Tarp jų – Geras laikas, kurios autoriai pigiai išpardavinėjo BTV reklamos laiką, paraleliai užsiimdami. Lietuvos ryto TV teigimu, tėvų ir vaikų tarpusavio santykių analizavimu, turiningo laisvalaikio pristatymu, naudingais psichologų patarimais, įvairiomis socialinėmis akcijomis, užklasine mokinių veikla, pažintimis su įvairiomis profesijomis, konkursais ir viskuo, kas susiję su kasdienybe.

Geras laikas

Geras laikas © Lietuvos ryto TV

Taigi kolegos Artūro Račo spėjimas, kad Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondo 40 tūkstančio litų suma paremta Gero laiko autorė UAB Telemanija laidų BTV eteryje nebekurs, turėjo pagrindo.

Lietuvos ryto TV nebuvo skrupulinga – jos neišgąsdino 3000 Lt bauda, kurią BTV vadovui Romui Mironui Radijo ir televizijos komisiją išrašė už tai, kad 2009 m. lapkričio 7 d. transliuotos ”BTV” laidos “Geras laikas” reklaminiame siužete apie “Medea SPA centrą” Druskininkuose ir jo teikiamas paslaugas nebuvo, kaip to reikalauja Visuomenės informavimo įstatymas, išskirta reklama nuo kito laidos turinio. Be to, minėtas siužetas, kuriame buvo skleidžiama informacija apie paslaugos teikėją “Medea SPA centrą” ir nurodomas jo pavadinimas, adresas, veikos ypatumai, prekės ženklas bei siūloma naudotis teikiamomis paslaugomis taip, kad reklamos vartotojas galėjo nesuprasti, kad tai yra reklama, atitinka paslėptos reklamos sąvoką, o pagal Visuomenės informavimo įstatymo 39 straipsnio 5 dalį paslėpta reklama yra draudžiama.

Geram laikui LRTK sprendimas netikėtai padarė gerą paslaugą viešojoje erdvėje suteikęs reklamos. Panašu, kad šioje istorijoje tik vienas nukentėjusysis – ponas Mironas, kuriam teko atlapoti savo piniginę.

Beje, didžiąją dalį BTV ir Lietuvos ryto TV taip vadinamų autorinių laidų sudaro didesnės ar mažesnės teleparduotuvės. Kai kurios jų bando atrodyti ambicingos.

Skaityk  BTV: MIRONĄ KEIČIA LELKAITIS. O PINIGŲ BUS?..

O kitos atviros ir nemaskuojančios savo parduotuvinės prigimties. Kaip antai naujas Lietuvos ryto TV žaidimas, kuris parduotuvės pavadinimu papuošė savąjį. Televizijos teigimu nuo vasario 15 dienos “Lietuvos ryto” televizijos eteryje startuoja užkrečiantis žaidimas visai šeimai “Šeimų dvikova-Akropolio turnyras”. Pagal britų kompanijos “Fremantle” licenciją sukurtą laidą ves žiūrovams jau gerai pažįstamas aštrialiežuvis Vytenis Sinkevičius. Žaidimo metu susirungs dvi azartiškos šeimos, kurios spėlios, ką į paprastus klausimus atsakė šimtas gatvėje apklaustų žmonių. Klausimai itin paprasti: ką galima rasti moters rankinėje? Koks populiariausias patiekalas Lietuvoje? Ką žmonės veikia naktį? Šeimų tikslas – per trumpą laiką atspėti pačius populiariausius atsakymus, todėl laimės nebūtinai gudriausi, o tie, kurie nebijos pasidalyti pirmais į galvą šovusiais atsakymais.

Panašu, kad Lietuvos ryto TV yra patenkinta žaidimų niša, kurią lietuviškų televizijų tinklelių džiunglėse ir atvašynuose atrado 20:10 val.

Trečia Lietuvos ryto TV naujiena yra laida apie šunis “Duok leteną”. Bijome apsirikti, bet manome, jog šunys čia bus tik viauksinti maisto šunims ir šunų priežiūros priemonių apipavidalinimo detalė.

Lietuvoje auga nauja TV scenaristų karta. Pagrindinė jų darbo  siekiamybė – laidos audinį maksimaliai priderinti prie reklamos užsakovo skonio ir reikmių. Dažnai ta reikmė – paslėpta reklama.

Pakeliui įtinkantys ir žiūrovui laikomi aukštojo pilotažo meistrais.

Savo puikybėje galima būtų tuo ir pasibjaurėti, jei nežinotum, kokioje gilioje skylėje yra TV verslas.

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Laidos, Personalijos
Tags: , , , , , , , , , ,

2 komentarai:

  1. Remis | 7 vasario, 2010 at 15:50

    Reikėtų patikrinti laidas apie sveikatą, ten ištisai varo rekklamą ir nelabai žymėdami. 🙂

    Please wait...
  2. lolz.lt (Paulius) | 7 vasario, 2010 at 18:01

    kitas tokio promoutinimo bastionas – laidos apie žvejybą.

    Please wait...

Palikite komentarą