“PERVYJ” TVIRTINA SAVO POZICIJAS LIETUVOJE
Pagrindiniai mūsų tikslai ir prioritetai nesikeičia – toliau sieksime stiprinti “Pirmojo Baltijos kanalo” pozicijas Vilniuje, kur PBK yra vienas labiausiai mėgstamų kanalų (dalis pagal žiūrėtą laiką (Share) sudaro 12,2% (iki 2009.12.07) ir penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose (PBK dalis pagal žiūrėtą laiką yra ketvirtoje pozicijoje ir siekia 9,2% (iki 2009.12.07). Plėsdamiesi vis garsiau belsimės į lietuviškos auditorijos žiūrovų širdis, kur per vienuolika šių metų mėnesių PBK išaugo net 15% (TVR), lyginant su 2008 tuo pačiu laikotarpiu. Ne tik ieškosime, bet ir kursime naujas galimybes savo klientams bei partneriams bei darysime viską, kad taptume dar lankstesni, efektyvesni ir patikimesni.
Andrius Barakūnas
BMA atstovybės Lietuvoje vadovas
Taip giriamasi paskutiniame BMA naujienraštyje. Žinios tikros, nemeluojančios. PBK didžiuosiuose miestuose jau dabar yra ketvirtas Lietuvos kanalas pagal žiūrėjimo laiką. O dar yra galvojančių, kad, augant jaunajai, rusų kalbos nemokančiai kartai, rusiškų kanalų auditorija neišvengiamai susitrauks. Nesusitrauks.
Tačiau PBK žiūrimumas auga ne tik dėl kokybės, bet ir todėl, kad didėja kabelinės televizijos bei Viasat Baltic palydovinės platformos abonentų kiekis. Natūralu, kad šis procesas graužia antžeminių kanalų auditoriją ir didina tokių kanalų, kaip PBK, galimybes.
Antra vertus, jei Viasat Baltic, kuri tiesiog prifarširuota Kremliaus ruporinių kanalų, pradėtų transliuoti, na, kad ir alternatyvų dabartiniam režimui RTV International, negalvotum, kad Viasat kanalų puokštė formuojama Maskvoje, o ne Londone.
labai teisingi pastebejimai. ir ypac del kanalu paketo. pamenu, skambinau net i kelias kabelines, ieskodama idomesniu paketu, ir visur kaip privaluma isgirdau: ‘mes transliuojame labai daug kanalu rusu kalba’. Nieko neturiu pries rusiskus kanalus, tikrai nepalyginamai idomiau ziureti (vien ko verti biografine dokumentika apie ju kulturos zmones), bet kad salia to atsiranda erdve ir kremliaus propagandai – irgi tiesa. idomiausia, kad televizijos visada pirmosios sau prisiima laurus, kai eina kalba apie nauju madu formavima, pvz., sokius, bet kai reikia imtis iniciatyvos, pvz, titruoti filmu arba i paketus itraukti daugiau anglisku, o ne rusisku kanalu, tada staiga bejegiskai skesteli rankomis ir sako — auditorija to nori.
Tikra tiesa dėl paketu per Viasat ir kabelinius tinklus. Labai erzina…Nesitiki kad ta “auditorija” to nori