“PANORAMA” DIDINA SAVO ŽINOMUMĄ TV LAIDŲ PAGALBA

(Last Updated On: 2019-08-20)
Panorama

© uagadugu

 

uagadugu jau rašė apie Lietuvos ryto TV šeštadienio projektą Išjunk siurblį, rodomą iš Vilniaus prekybos centro Panorama.

Dabar dar ir TV3 praneša, kad Vilniuje, (…) įsikūrusio prekybos centro „Panorama“ III aukšte įvyks atranka ne tik į išskirtinio klipo filmavimą, bet ir norintiems šokti bus suteikta unikali galimybė kartu su žvaigždėmis rudenį pasirodyti „Šok su manimi“ projekte.

Panašu, kad viena Panoramos rinkodarinės strategijos sudedamųjų yra savo žinomumo didinimas komerciškai bendradarbiaujant su televizijomis ne perkant šiose reklamos laiką, bet įtalpinant jų laidas ar fragmentus į savo natūralų interjerą. Tai toks kaip ir natūralių privalumų perteikimas TV žiūrovui-potencialiam pirkėjui. Šis kelias, neaišku, ar labai efektyvesnis, bet tikrai pigesnis, nes krizės metu skaičiuojamas kiekvienas centas.

Nepatvirtintais gandais, nuo rudens eteryje turėtų pasirodyti ir mažmeninės rinkos lyderio – VP Market TV projektas, kuris, berods, bus labiau sunkiasvoris, nei tie, kuriuose dalyvauja Panorama.

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Konsumerika, Laidos, Rinka
Tags: , , , , , ,

Vienas komentaras:

  1. adcm | 22 liepos, 2009 at 10:07

    o kas iš to žinomumo prekybcentriui? Panoramą žino ~4% daugiau žmonių, nei VCUP’ą, o apsilankančiųjų Panoramoj viso labo keliom DEŠIMTOSIOM procento daugiau nei VCUP’e. O juk VCUP’as tik per rėmimus ir eina telikuose – ta pati strategija. Kokios priemonės, tokie ir rezultatai. fail. įdomu, kaip bus su Ozu.

    Please wait...

Palikite komentarą