KAIP “MOKI-VEŽI” NUOLAIDOS VIRSTA SPAUDOS KLAIDOMIS

(Last Updated On: 2019-08-19)

Lietuviškas cash-carry atitikmuo prekybos sistema Moki-veži išleido ne vieną litą laikraščio formato spalvingai skrajutei su savo nuolaidų kampanijos skaičiais išspausdinti ir išplatinti:

moki-veži

Nežinau kaip jūsų, bet po mano apatinę laiptinės aikštelę prie pašto dėžučių tomis skrajutėmis buvo galima vaikščioti it kilimu.

Yra ko stengtis. Visi skuba siūlyti nuolaidas. Kai Ermitažui padeda Maxima, dalindama Ermitažo litus, reikia kažką galvoti ir Moki-veži.

Man tokios akcijos parankios. Kaip tik ieškau dažų remontui. Todėl skrajutę atidžiai perskaičiau. Ir čia radau prierašą. Pačiame gale, smulkiomis raidytėmis, šrifto spalva tik kiek tamsesnė, nei fono. Kaip kitaip:

moki-veži

Aš jus, mieli rinkodaros specialistai iš Moki-veži, laikau didele gamtos klaida.

Ir važiuoju rintis dažų pas konkurentus.

Ten gal nebus tokių kainų vilionių, bet niekas ir nelaikys manęs kvailiu, tikinčiu nauju fizikos dėsniu, paverčiančiu nuolaidas į spaudos klaidas.

Please wait...
Skaityk  UFO NEWS: JEFREMOVAS
Kategorijos:  Konsumerika
Tags: , , , , , , , ,

12 komentarai:

  1. Neringutis | 6 birželio, 2009 at 13:18

    Tas užrašas net IKI reklamose būna.. 😀
    Ne naujiena.. 🙂

    Please wait...
  2. ENORCA | 6 birželio, 2009 at 14:26

    Tai kas jis visose reklamos būna 🙂
    bent jau kiek man teko matyti… juk tikrai gali suklysti žmogus ir pvz. prekės kainoje ne ten kablelį padėti ar dar ką panašaus…

    Please wait...
  3. Romas | 6 birželio, 2009 at 14:37

    Toks užrašas yra ant beveik visų tokio tipo skrajučių su prekių kainomis. Jį deda visos parduotuvės, prekybos centrai, vaistinės… Ir tai vyksta jau tikrai seniai 🙂

    Please wait...
  4. Alius | 6 birželio, 2009 at 18:52

    Matot, kaip aš atsilikęs.

    Please wait...
  5. Aurelijus Valeiša | 6 birželio, 2009 at 19:40

    jo, pirkau iš jų dažus, nyfyga ten tų nuolaidų nėra… kainavo kaip ir visur.

    Please wait...
  6. Tundra | 6 birželio, 2009 at 19:57

    Manau apskritai toks prekybos centras su “moki-vezi” pavadinimu turetu buti uzdraustas ir priverstinai subankrotintas, kaip valdytojai galejo patvirtinti toki prekini pavadinima man niekad nesueina galvon..

    Please wait...
  7. bla | 7 birželio, 2009 at 09:21

    siulau keisti moki-vezi pavadinima i “susimokejai ir nezdinkis” 🙂 labiau atitiktu 🙂

    Please wait...
  8. redvel | 7 birželio, 2009 at 12:02

    Šitas užrašas tikrai visų prekybcentrių/parduotuvių/vaistinių/salonų/etc. skrajutėse ir leidiniuose yra. Neaišku, kas užnešė pirmas šitą ligą, nu bet tai c’mon, kur pasauly jūs taip matėt?

    Ai, dar yra kitas geras užrašas, irgi nacionalinis išmislas, visi naudoja – paskelbia akciją, ištrimituoja visur, ir visur irgi mažom raidėm rašo “Akcijinių prekių kiekis ribotas”. Nu tai ponai mieli, akciją darom, kai galima pasiūlyti pirkėjui kainą ir kiekį – abu kartu, ta prasme. Juk jei neturi kainos, nedaro akcijos į minusą, ane? Bet jei neturi kiekio, tai ne bėda – kas gaus, kas negaus, bet apie akciją visi sužinos, o juk tai ir svarbiausia, taip? Juk ne pirkėjas svarbiausia, ne jo poreikiai, net ne tai, kad jis dar ateitų, o kad kuo daugiau sužinotų, kokia nuostabi akcija “vyko”… Užtai po to skaitome, kad akcija vyko, o produktų paruotuvėse nebuvo. Žmonės išgirdo, ėjo pirkti, ir nerado… Prekybcentriai sako, “apsiskaičiavo” su kiekiais užsakytais iš tiekėjo… O tai kas ten pas juos vadybininkais tuomet dirba, a?

    Sorry, išsikalbėjau truputį 🙂

    Please wait...
  9. Alius | 7 birželio, 2009 at 12:27

    Gerai, gerai, kalbėk kuo daugiau. Reikia išguiti šitą nesamonę iš apyvartos.

    Please wait...
  10. Kasperas | 8 birželio, 2009 at 02:15

    REDVEL>> Isivaizduok tu turi parduotuve. Tau reikia staigiai parduoti visus obuolius sandelyje, nes ju neishpirks iki ju supuvimo, o be to neuzilgo atvesh apelsinu ir kokosu, kuriems reikes rast vietos uzgrustam sandely.
    Logiska, kad skelbi savaitine akcija, o uzhrashas “Prekiu kiekis ribotas” pranesha pirkejui, jog uz kokiu penkiu dienu jis jau gali neberast tu pigiu obuoliu.
    Kai tu supranti jog PELNINGIAU yra jau nebepardavinet obuoliu akcijos kainomis, gali bet kada tai padaryt, nes vietos sandely jau atsirado po antros akcijos dienos, o likuti spesi parduot standartine kaina iki jo supuvimo.

    Please wait...
  11. redvel | 8 birželio, 2009 at 09:56

    Kasperai, apibūdinai iki skausmo pažįstamą situaciją – logistikoj ir tiekime dirbau kelis metus ir tokių atvejų turėjau n…

    Pirma, jei jau tokia situacija yra, ji sprendžiama paprastu kainų sumažinimu pardėse tol, kol išparduosi tuos obuolius, paprastai dviem-trim dienom.

    Antra, savaitinės akcijos, kuri būtų skelbiama leidiniuose/telike/radijoj tu tokioj situacijoj ir norėdamas nepadarysi, nes šios akcijos planuojamos kaip minimum dvi-tris-net keturias savaites prieš jų paleidimą. Juk ir leidinius reikia atspausdinti, ir klipą susukti…

    Jei tu prisikaupei obuolių, greitai gendančios prekės, tiek, kad turi jų net savaitės prekybai su akcijine kaina, tai atleidi savo pirkimų vadybininką, kuris nesugeba suplanuoti užsakymų į sandėlį pagal parduodamą kiekį. Arba nesugeba susitarti su tiekėjais, kad vežtų po nedaug ir dažniau, kad sandėlys nebūtų užgrūstas savaitiniais kiekiais. Greitai gendančių prekių sandėlyje turi būti maximum dviejų-trijų dienų prekybai, geriausia – vienai-dviem.

    Ir ketvirta, kaip minėjau, akcijos yra planuojamos iš anksto – remiantis senesnių akcijų pardavimų duomenimis numatoma akcijinė kaina, pelnas, tiekėjas, vieta sandėlyje padidėjusiam kiekiui, ir reikalingas kiekis kiekvienai akcijos dienai kiekvienai parduotuvei (nes jos skirtingų pajėgumų). Taigi tuomet išeina, kad užrašas “Akcijinių prekių kiekis ribotas” reiškia tai, kad prekybcentrių tiekimo vadybininkai, dirbdami beje, su šimtus tūkstančių kainuojančiom planavimo programom, nemoka susiplanuoti reikiamo kiekio akcijai. Ar tai logiška? Ne, juk jei jie priimti į tą darbą, reiškia jie moka tai daryti. Tai kodėl reikalingas toks užrašas ir kodėl trūksta kiekių akcijinių prekių? Dėl to, kad:
    a) prekybcentriai daro akcijas “dėl akių”
    b) jiems nerūpi pirkėjai, o tik paviešinti geresnę akciją nei konkurentai
    c)gera akcija pirkėjams kartais yra nepelninga, taigi kuo mažiau parduodama, tuo mažiau nuostolių turi prekybcentris.
    Ir dar kelios daugiau mažiau nešvarios priežastys…

    Taigi nepasakok man apie vargšę parduotuvę, kuri “netyčia” užsivežė savaitei obuolių, nes pati mačiau, kaip prekybcentrių tinklų tiekimo vadybininkai vaikštinėja po sandėlį ir žvengia iš asilų pirkėjų, kurie plūsta į pardes bananų po 2 litus, kai jų sandėliuose nė kvapo ir net nežadama vežti. Pirmas atvežimas suplanuotas po akcijos 🙂

    O pirkėjų srautas pardėse anyway padidėja ženkliai – juk jei ateini į pardę, tai perki vistiek kažką, ane? Na, bent jau dauguma žinok, perka.

    Prekybcentrių pasiteisinimas? Minėtas “Akcijinių prekių kiekis ribotas”, t.y. atvežėm bananų, bet tavo kaimynas nupirko 10 kg, tai tau neliko…

    Apgailėtina, ar ne?

    Please wait...
  12. Dzukas | 24 rugsėjo, 2009 at 08:04

    Ten heros kainos, tik va asortimentas ne toks platus.Verta pirkti.

    Please wait...

Palikite komentarą