VYTENIS PAULIUKAITIS PATVARKĖ “MYLIU.LT”
LNK giriasi, kad talentų šou premjera „2 minutės šlovės“ iš karto šovė į žiūrimiausių laidų dešimtuko viršūnę. Ji tapo ne tik žiūrimiausia savaitės, bet ir populiariausia viso mėnesio programa Lietuvoje. Naują laidą pasižiūrėjo net 1.3 milijono žiūrovų. Pusė žiūrovų, įsijungusių televiziją sekmadienio vakarą, rinkosi „2 minutes šlovės“. Laidos reitingas – 24 procentai, tai šių metų rekordas.
Iš tiesų, tai puikus rezultatas. Nuo savęs pridėsiu, kad tie 24 procentai reiškia, kad kas ketvirtas Lietuvos gyventojas žiūrėjo 2 minutes šlovės. Tikrai daug.
Kaip ir prognozavome, TV3 telemišrainė Myliu LT prieš LNK neatsilaikė. Ją žiūrėjo kelis kartus mažiau žiūrovų.
TV3 nesėkmingai pradėjo metus. Jeigu LNK labai sėkmingai įtraukė į savo programą Vytenį Pauliukaitį, tai TV3, panašu, nesugebėjo susitvarkyti su kitos Šok su manimi žvaigždės Jurijaus Smorigino šakotu charakteriu.
Vienintelė jų viltis – kad Chorų karų spontaniškumas nugalės pavargusio koncepto Žvaigždžių duetus, o Amžinieji jausmai įtikins žiūrovą, kad juos ir be Ingos Jankauskaitės verta žiūrėti taip pat intensyviai, kaip ir Nekviestą meilę.
Geriau būtų,kad televizijos pradėtų ką nors originalesnio sugalvoti, o ne vieną kitą kopijuoti, nors talentų licenzijos ir skiraisi, bet tuose projektuose begalės panašumų.
Man kaip žiūrovui dzin tie reitingai, tegu televizijos dėl jų kariauja, bet dėl jų patikimumo abejoju, kad pvz ir šie reitingai šiek tiek skiriasi: http://www.zebra.lt/lt/laisvalaikis/tv_naujienos/Muzikiniai-TV-projektai-populiarumo-virsuneje-2010-01-26.html .
Tai ir turi skirtis, nes Interaktyviosios Gala vartotojai nėra = Lietuvos žiūrovai. Net įvertinus visus Sic Gallup vykdomų tyrimų trūkumus, jie bent jau panašūs į tyrimus.
Išties norisi pagirti “2 minutes šlovės” už nestandartinį vedėją ir visų laidos komponentų-komponentėlių-smulkmenėlių apgalvojimą.
Dėl reitingų – džiugu, tik atkreipkime dėmesį į priešdėlius pranešime spaudai. “PAsižiūrėjo” – tai dar ne “žiūrėjo”. “PAsižiūrėjo” – tai 24 proc auditorijos buvo nors sekundei įsijungę LNK tos laidos rodymo metu. Ar taip suprantu?
Jo, Eurovizinis reitingas… :).
Laidos anonsas su cololo nieka gera nezadejo, bet gal cia subjektyvus mano vertinimas…
Corot – šiuo atveju žiurėjo.
“Nuo savęs pridėsiu, kad tie 24 procentai reiškia, kad kas ketvirtas Lietuvos gyventojas žiūrėjo 2 minutes šlovės.”
Gyventojas ar žiūrovas? Juk ne visi gyventojai žiūrėjo tuo metu TV?
Šiuo atveju gyventojas. Jei būtų buvęs žiūrovas, būtume taip ir parašę.