VYTENIS PAULIUKAITIS PATVARKĖ “MYLIU.LT”

(Koreguota: 2020-01-20)

giriasi, kad talentų šou premjera „“ iš karto šovė į žiūrimiausių laidų dešimtuko viršūnę. Ji tapo ne tik žiūrimiausia savaitės, bet ir populiariausia viso mėnesio programa Lietuvoje. Naują laidą pasižiūrėjo 1.3 milijono žiūrovų. Pusė žiūrovų, įsijungusių televiziją sekmadienio vakarą, rinkosi „2 minutes šlovės“. Laidos – 24 procentai, tai šių metų rekordas.

Vytenis Pauliukaitis

Vytenis Pauliukaitis © LNK

Iš tiesų, tai puikus rezultatas. Nuo savęs pridėsiu, kad tie 24 procentai reiškia, kad kas ketvirtas Lietuvos gyventojas žiūrėjo 2 minutes šlovės. Tikrai daug.

Kaip ir prognozavome, 3 telemišrainė Myliu LT prieš LNK neatsilaikė. Ją žiūrėjo kelis kartus mažiau žiūrovų.

TV3 nesėkmingai pradėjo metus. Jeigu LNK labai sėkmingai įtraukė į savo programą Vytenį Pauliukaitį, tai TV3, panašu, nesugebėjo susitvarkyti su kitos Šok su manimi žvaigždės Jurijaus Smorigino šakotu charakteriu.

Vienintelė jų viltis – kad Chorų karų spontaniškumas nugalės pavargusio koncepto , o Amžinieji  įtikins žiūrovą, kad juos ir be Ingos Jankauskaitės verta žiūrėti taip pat intensyviai, kaip ir Nekviestą meilę.

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Laidos, Personalijos, Rinka
Tags: , , , , , , , , , ,

7 komentarai:

  1. Šiaip | 26 sausio, 2010 at 21:43

    Geriau būtų,kad televizijos pradėtų ką nors originalesnio sugalvoti, o ne vieną kitą kopijuoti, nors talentų licenzijos ir skiraisi, bet tuose projektuose begalės panašumų.

    Man kaip žiūrovui dzin tie reitingai, tegu televizijos dėl jų kariauja, bet dėl jų patikimumo abejoju, kad pvz ir šie reitingai šiek tiek skiriasi: http://www.zebra.lt/lt/laisvalaikis/tv_naujienos/Muzikiniai-TV-projektai-populiarumo-virsuneje-2010-01-26.html .

    Please wait...
  2. alius | 26 sausio, 2010 at 22:04

    Tai ir turi skirtis, nes Interaktyviosios Gala vartotojai nėra = Lietuvos žiūrovai. Net įvertinus visus Sic Gallup vykdomų tyrimų trūkumus, jie bent jau panašūs į tyrimus.

    Please wait...
  3. Corot | 27 sausio, 2010 at 03:12

    Išties norisi pagirti “2 minutes šlovės” už nestandartinį vedėją ir visų laidos komponentų-komponentėlių-smulkmenėlių apgalvojimą.

    Dėl reitingų – džiugu, tik atkreipkime dėmesį į priešdėlius pranešime spaudai. “PAsižiūrėjo” – tai dar ne “žiūrėjo”. “PAsižiūrėjo” – tai 24 proc auditorijos buvo nors sekundei įsijungę LNK tos laidos rodymo metu. Ar taip suprantu?

    Please wait...
  4. zrr | 27 sausio, 2010 at 08:59

    Jo, Eurovizinis reitingas… :).
    Laidos anonsas su cololo nieka gera nezadejo, bet gal cia subjektyvus mano vertinimas…

    Please wait...
  5. alius | 27 sausio, 2010 at 10:51

    Corot – šiuo atveju žiurėjo.

    Please wait...
  6. Pedantas | 30 sausio, 2010 at 14:17

    “Nuo savęs pridėsiu, kad tie 24 procentai reiškia, kad kas ketvirtas Lietuvos gyventojas žiūrėjo 2 minutes šlovės.”
    Gyventojas ar žiūrovas? Juk ne visi gyventojai žiūrėjo tuo metu TV?

    Please wait...
  7. alius | 30 sausio, 2010 at 18:35

    Šiuo atveju gyventojas. Jei būtų buvęs žiūrovas, būtume taip ir parašę.

    Please wait...

Palikite komentarą