LNK KOZIRIAI – RAIGARDAS MUSNICKAS IR RAMŪNAS RUDOKAS

uagadugu jau rašė apie tai, kad LNK jau po pirmo sezono eterio mėnesio yra priversta daryti keitimus programoje, nes tinklelis neįsivažiavo.

Įvedami dar du nauji TV produktai. Pirmas jų – tiesioginė diskusijų laida Kryžminė ugnis, vedama žurnalisto Raigardo Musnicko, kuris, pasak LNK, pasiilgęs ne dėmesio, ne eterio, bet darbo televizijoje, didelės auditorijos. Penkerius metus nedirbau ekrane ir dabar vėl su naujomis jėgomis grįžtu daryti tai, ką labiausiai moku.

Primename, kad tuos penkerius metus žurnalistas vaisingai arė dirvoną Žinių radijuje. O prieš tai jau septyniolika metų žurnalistinį darbą dirbantis Raigardas išgarsėjo kultine diskusijų laida Paskutinė kryžkelė, kurią vedė su žinomu žurnalistu Ryčiu Juozapavičiumi.

Kultinė gal per skambiai pasakyta, bet LTV fone ši laida buvo ženkli, nepaneigsi.

Ar ji bus ženkli LNK aplinkoje, pamatysime, bet panašu, kad jai bus sunku. Antradienį, 21:00 val., laida kausis su TV3 reitingų monstru, serialu Moterys, meluoja geriau, kuriam į kinkas kol kas nepavyko įkibti nė vienai LNK laidai.

Tikėsimės, kad ta nelemta šaknis kryž, boluojanti ir naujos, ir kultinės pavadinime, laidai netaps kryžiumi.

Nors buksuojanti LNK sezono pradžia šiek tiek verčia tuo abejoti. Viena tokio LNK starto priežasčių – keliagubai mažesnis savireklaminis šurmulys, nei keltas TV3 kanalo. Panašu, LNK tikėjosi, kad naujas laidas į priekį išstums jos stiprus prekinis ženklas. Dar prieš kelis metus jis buvo rinktas bene stipriausiu ne tik TV rinkoje, o ir apskritai.

Bet daiktai dyla.

Todėl Raigardo Musnicko autoekspozicija tinklelyje nėra tvirta. Nebent padės šiandienos speciali pirmoji Kryžminės ugnies laida, kuri pasmerkta žiūrėjimui, nes tema bus apie Kedį, pedofiliją ir dviejų žmonių žūtis.

Raigardas Musnickas

Raigardas Musnickas © LNK

LNK galutinai likviduoja Moterų alėjos kvapą šiokiadienių tinklelyje, o tuo pačiu ir viltį turėti tokią pačią stabilią tinklelio juostą, kokią turėjo Nekviestos meilės pagalba. Kita laida, kuriai teko ta optimistiška likvidatoriaus misija, yra  provokacijų programa Na, palauk!

Laida, pavadinimui pasirinkusi populiaraus sovietinio animacinio serialo pavadinimą žengia su vienu tikslu – prigauti mūsų įžymybes, – sako „Na, palauk“ prodiuseris Karolis Malinauskas. Na, o pagrindinis programos pakliuvėlių erzintojas Ramūnas Von Rudokas žada nelengvą rudenį, žiemą ir pavasarį visiems žvaigždūnams.

Bijau apsirikti, ar, juolab, prikarksėti, bet, berods, visos Von Rudoko iki šiol vestos laidos nebuvo ilgaamžės…

Please wait...
Kategorijos:  Kanalai, Laidos, Personalijos, Rinka
Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

8 komentarai:

  1. urvinis | 7 spalio, 2009 at 15:34

    Įdomus priešpastatymas. Sakyčiau, simboliškai skamba:

    “Raigardas Musnickas” vs “Moterys meluoja geriau”.

    Na, žiūrėsim. Kaip seksis meluoti Musnickui. 🙂

    O jei rimtai- tai, sakyčiau, tik iškrypėliški profesionalūs “tv metrų” bei “reitingų” skaičiuotojai gali pergyventi dėl to, kad informacinei diskusijų laidai “teks kautis” su kvailu bobišku serialu. Nebent, jeigu Musnickas tikrai taiko į TĄ PAČIĄ auditoriją. Tada, žinoma. Tada beliktų pasakyt: gaila Musnicko. Ir bala nematė tokios laidos tada.

    Please wait...
  2. urvinis | 7 spalio, 2009 at 15:38

    Šiandien- 20.30? “Panoramos” metu?
    Irgi pasirinktas laikas…Iššūkis maniakams. 🙂

    Čia, žinoma, ne kova su “Meluojančiomis moterimis”, bet vis tik…

    Please wait...
  3. Alius | 7 spalio, 2009 at 16:06

    Ką padarysi. Nepasislėpsi nuo to iškrypimo. Gal tai ir nemiela, bet reitingų kreivėms visiškai dzin, Musnickas ten ar serialas – jos yra aukštos arba žemos.

    Please wait...
  4. Justas | 7 spalio, 2009 at 16:32

    visiskai nesamoningas straipsnis, juk ir taip aisku, kas ziuri “moterys meluoja geriau” ir kas ziures “kryzmine ugni”, visiskai skirtingos auditorijos ir suprantama, kad rimta pokalbiu laida ziures gaunantys aukstesnes pajamas, issilavine zmones, o tokie zmones vartoja daugiau, taip, kad LNK nebutina persverti reitingu krypti i ju nauda, kad gautu didesnes pajamas. Ir kaip jau parode praeitu metu tendencija, kad TV3 soko aukstai, bet po to zemai ir krito. Manau ir si sezona taip bus, nes TV3 kaip niekad daug slamsto, butaforijos, projektai vaziuoja , vaziuja, bet niekaip neisivaziuoja, o zmones vis dar ziuri ir laukia, nes tikejosi pries sezona kazko naujo, bet jei ir toliau nesulauks, ieskos kituose tv

    Please wait...
  5. Alius | 7 spalio, 2009 at 16:55

    Justai – na, kaip… “kas ziuri “moterys meluoja geriau” ir kas ziures “kryzmine ugni”, Čia galima įvairiai galvoti. Tarkim, kas žiūri “Moteris meluoja geriau” ir kas nežiūrės “Kryžminės ugnies”… Juk visaip nutinka? O tikėtis, kad dėl tų “vartojančių daugiau” didesnio kiekio kanalas gaus didesnes pajamas, sakyčiau, naivoka. Jeigu taip, tai LNK jau seniai būtų virtęs kokiu nors CNN, Arte ar bent jau National Geographic

    Please wait...
  6. Tomekas | 7 spalio, 2009 at 17:28

    Matau vėl į trasą paleistas “kokybiškesnis reitingas (GRP)” argumentas 🙂
    Į Lietuvos telikus einančios prekės skirtos “aukštas pajamas gaunančiam” “inteligentiškam” žmogui sudaro 1-2 proc. reklamos (gal mažiau). Kol televizijos Lietuvoje yra masinės (laidos pajama 15 procentų Lietuvos -> oh my GOD!) ir dar nesusigmentavo, tai reklama į televizijas eis tik masinių produktų, kurios skirtos daugmaž visiems. Tai spėkim kur eis didieji reklamdaviai (oi fainas žodis ), kaip mobilieji operatoriai, FMCG, prekybos tinklai etc. iš kurių gyvena televizijos?

    Please wait...
  7. paprastai | 7 spalio, 2009 at 23:05

    Mūsų televizijos visai nupušo.Ypač LNK,kažkada labai neblogai atrodžiusi sintetinių kolegių fone.Pagaliau atsiras kažkokia įdomesnė laida,priversianti laikas nuo laiko įsijungti LNK.Televizijos vadovybė turėtų pagalvoti,ką daryti su marmalu,rodomu ne geriausiu laiku namų šeimininkėms…Kad paskui neišgyventi kaltės jausmo,jog galutinai nubukino savo auditoriją.

    Please wait...
  8. Vitas | 4 kovo, 2010 at 08:23

    Kai paskaitai jūsų komentarus, tai atrodo, kad žurnalistai kuria tik žurnalistams. Man, jūsų kūrybos vartotojui, rūpi ne kokie ten musnickai, o tai ką matau ir girdžiu. Matau štampuotas laidas, paruoštas be jokios “kūrybos”, amatininkiškai, kai susodinti “svečiai” varžosi, kuris iš jų daugiau kartų grubiai,tiesiog chuliganiškai, nutrauks vidury sakinio kaimyną priversdamas vedėją ” netekti amo”…
    Girdžiu ŽINIŲ radiją, iš kurio žinias baigia išstumti nelietuviška muzika, reklama ir standartizuoti INTERVŪ su bet kuo, bet turint tikslą pademonstruoti žurnalisto šaunumą.
    Beje, apie muziką. Teko porą savaičių pavažinėti po Ispaniją. Prisiminsiu šią kelionę ilgai, o gal ir visą likusį gyvenimą. Dėl ko? Ogi dėl muzaikos. Ji mus lydėjo visą kelionę. Kaip pasakytų mūsų žurnalistas, “viešoje erdvėje” ten skamba tik ISPANIŠKA muzika! Nejučiom pagalvoji – kaip reikia neapkęsti savo Tėvynės,kad taip nuvertintum savo tautiškumą? O gal čia kaltas tas prakeiktas internacionalizmas kurį įsiurbėme su motinos pienu? Užteks.

    Please wait...

Palikite komentarą