G TAŠKAS IR MARKETINGAS: GERIAUSI DALYKAI NUTINKA NAMUOSE

(Last Updated On: 2020-06-02)
Senamiesčio arka

Banerio screenshot’as

O dar sako, kad Lietuvoje žmonių mažėja ir nėra dėl ko namus statyti.

O ir tie mažėjantys jau nieko negali.

O čia prašom – “geriausi dalykai nutinka namuose”. Ir dar čioperis ten tolėliau, prie židinio.

Čia aistros sužadinimui? Energijos sublimacija, vanasi.

Su išsiveržimo dramatiška “ekspliozija”, kurios simbolis – ugnis židinyje.

Neaišku, kaip aktyviai dega, nuotraukoje nesimato. Jei aktyviai, tada atlieka tiesioginę funkciją – kad partnerės užpakalinės dalies apatinis fragmentas būtų reikiamos temperatūros.

Jei rusena, tada jau po išsiveržimo.

Man be galo patinka, kai kreatyvas taip be užuolankų ir stabdžių varo tiesiai į tikslą. Jokių abejonių ar kvailų apmąstymų.

Praktiškai, išgrynintas simbolizmas par excellence.

Beje, jei ant čioperio, kam tie namai? Miškelyje dar smagiau.

Tiesa, dar smagiau būtų be čioperio…

Please wait...
Skaityk  "OMNITEL": DESPERADO?
Kategorijos:  Konsumerika, Keistumai, Reklamos kuriozai
Tags: , , , , , , , , ,

Palikite komentarą