G TAŠKAS IR MARKETINGAS: GERIAUSI DALYKAI NUTINKA NAMUOSE

Banerio screenshot’as
O dar sako, kad Lietuvoje žmonių mažėja ir nėra dėl ko namus statyti.
O ir tie mažėjantys jau nieko negali.
O čia prašom – “geriausi dalykai nutinka namuose”. Ir dar čioperis ten tolėliau, prie židinio.
Čia aistros sužadinimui? Energijos sublimacija, vanasi.
Su išsiveržimo dramatiška “ekspliozija”, kurios simbolis – ugnis židinyje.
Neaišku, kaip aktyviai dega, nuotraukoje nesimato. Jei aktyviai, tada atlieka tiesioginę funkciją – kad partnerės užpakalinės dalies apatinis fragmentas būtų reikiamos temperatūros.
Jei rusena, tada jau po išsiveržimo.
Man be galo patinka, kai kreatyvas taip be užuolankų ir stabdžių varo tiesiai į tikslą. Jokių abejonių ar kvailų apmąstymų.
Praktiškai, išgrynintas simbolizmas par excellence.
Beje, jei ant čioperio, kam tie namai? Miškelyje dar smagiau.
Tiesa, dar smagiau būtų be čioperio…