G TAŠKAS IR MARKETINGAS: GERIAUSI DALYKAI NUTINKA NAMUOSE

(Koreguota: 2020-06-02)
Senamiesčio arka

Banerio screenshot’as

O dar sako, kad Lietuvoje žmonių mažėja ir nėra dėl ko namus statyti.

O ir tie mažėjantys jau nieko negali.

O čia prašom – “geriausi dalykai nutinka namuose”. Ir dar čioperis ten tolėliau, prie židinio.

Čia aistros sužadinimui? Energijos sublimacija, vanasi.

Su išsiveržimo dramatiška “ekspliozija”, kurios simbolis – ugnis židinyje.

Neaišku, kaip aktyviai dega, nuotraukoje nesimato. Jei aktyviai, tada atlieka tiesioginę funkciją – kad partnerės užpakalinės dalies apatinis fragmentas būtų reikiamos temperatūros.

Jei rusena, tada jau po išsiveržimo.

Man be galo patinka, kai kreatyvas taip be užuolankų ir stabdžių varo tiesiai į tikslą. Jokių abejonių ar kvailų apmąstymų.

Praktiškai, išgrynintas simbolizmas par excellence.

Beje, jei ant čioperio, kam tie namai? Miškelyje dar smagiau.

Tiesa, dar smagiau būtų be čioperio…

Please wait...
Skaityk  GALŲ GALE LRT VALOSI: VAIKŲ CHORO NELIKS
Kategorijos:  Konsumerika, Keistumai, Reklamos kuriozai
Tags: , , , , , , , , ,

Palikite komentarą