“TU GALI ŠOKTI” ŠOKTI GALI. NA IR KAS?
Tokį klausimą turiu užduoti grynai iš reitingocentristinių (atleiskite, už šitą naujadarą, jei nervina, bet nežinau, kaip šitą būseną pavadinti) pozicijų.
Nes prijaučiantys šokiams pasakytų kaip komentatorius Viesulas: kur kitur gali pasirodyti pogrindiniai šokėjai ir šokių kūrėjai?
Tūlas cinikas ir reitinginis pragmatikas tėkštų atsakymą- kur kur? Pogrindyje – ten šok, kiek nori – vis tiek niekas nematys.
LNK su pasimėgavimu ant TV3 šokių krauna visą savo “popsuchą”: žiūrovų laukia jaudinančios premjeros. „Olialia“ pupytė Oksana Pikul dainuos su savo mama Laima, Gintare Karaliūnaitė – su mama, garsia žolininke Adele, Giedrė Balutytė – su dukra Auguste, garsiosios Onutės Valiukevičiūtės anūke, o Eva – su abiem sūnumis.
Į sceną žengs ir labiau patyrę šeimyniniai duetai – dainuos sesės Natalija Zvonkė ir Kristina Ivanova, Irūna ir Ineta Puzaraitės, operos solisto Vytauto Juozapaičio žmona Eglė ir dukra.
Renginį ves Marius Jampolskis su savo vadybininku, tėčiu Robertu, jiedu nustebins žiūrovus ir bendra daina.
Ir laimi – štai Tu gali šokti užvakar rinko tik 5.3 procento, kai LNK tuo metu – 9.8 (duomenys iš TNS). Tu gali šokti labiau galima vadinti konkurencija visuomeniniam kanalui – šis tame intervale nedaug ką teatsiliko – 4.2.
Šiaip yra visai gražu, kai su šitokiais alternatyviais, jaunesnei ir pogrindinei auditorijai skirtais produktais dirbama – gal ir reklamą sekasi pardavinėti.
Nežinau.
Manau tokios laidos kaip Tu gali sokti pritraukia ta auditorija, kuria TV labai sunkiai “pagauna” – 15-30 metu jaunimas. Todel labai tikiu, kad atitinkami yra ir reklamos uzsakovai ir TV3 menkai pralosia uzsakymuose.
O del LNK, tai ji ir toliau laidomis “maitina” balbiediskio publika..jau darosi bloga..
Kaip vis dar patenkantis į tą 15-30 pjūvį “prisiduodu”, kad “Tu gali šokti” žiūriu ir man patinka 🙂
“Tu gali sokti” atgaiva akims, nuo medum apipiltu, cukraus vata aplipdytų ir cukriniais pabarstukais papuostu LNK koncertu, laidelių, sou, bet pasirodo didzioji dalis ziurovu laizo sita saldumyna ir dziaugiasi kad burnoj saldu…
15-30 metų jaunimas? 15-metis moksleivis ir 30-metis verslo vadybininkas yra tų pačių smegenų ir poreikių bei vartojimo galimybių turėtojai? Kažkas mėgsta pajuokauti.
1. tu gali sokti yra tv6 kanalui tinkantis produktas
2. sitas projektas, norint net ir pritraukti Jusu minima auditorija, turi buti pirmiausiai padarytas visiskai kitaip kokybes prasme, o ne svieski man vel stiliumi
3. laidos kurejai is principo nesupranta jaunimo kulturos ir ko gero geriau jau darytu svieski man vel arba filmuotu bix koncertus