LNK: NEŠVARA PRIEANGYJE, PORCELIANAI MENĖJ

Pasidomėjęs LNK nuveiktų darbų rezultatais perdėliojant savo programą nuo KK2 į Pavogtą laimę ir atgal, panagrinėsiu, kaip servetėlėms sekėsi gerinti savo programą prieš geriausiojo laiko zoną.

Juolab, kad čia neseniai būta nestandartinių judesių, susijusių su netikėtu Godos Alijevos pasirodymu 24 valandų vedėjos vaidmenyje. Judesių erotizmo pagalba LNK turėjo pralaužti 24 valandų eterinių pasirodymų impotenciją .

Priminsiu priešistorę. LNK nuo šio sezono pradžios pasiraitojo rankoves rimtai keisti status quo prieš prasidedant geriausiojo laiko zonai, kur per kelis sezonus buvo visiškai atidavęs iniciatyvą TV3 kanalui. Pradžioje tikėtasi sėkmės, persiviliojus iš TV3 Iki sponsoriuojamą telekulinariją su Linu Samėnu, kaip firminiu ženklu priešaky. Nepasisekė. Teko pradėti TV žaidimą su Justinu Milušausku ir jo kriminaliniu srautu 24 valandų, o po to dar ir Farų įsikūnijimuose. 24 valandose per pusmetį pasikeitė viskas, išskyrus pavadinimą ir vinjetes – nėra 3-jų ekskomisarų, kurie pirminėje versijoje ir buvo pagrindinis laidos skiriamasis ženklas-etiketė; netiesioginis eteris virto tiesioginiu ir vėl nugurmėjo į netiesioginį; laida, pradėjusi savo egzistavimą be vedėjo, įsigijo vedėją Gediminą Juodeiką, bet šis patyrė skausmingas transformacijas ir galų gale virto G. Alijeva. Vėliau LNK nusprendė pradėti puolimą dar ankstesniuose programos flanguose ir įbrido į iš pažiūros nerizikingai atrodžiusią avantiūrą, it troiką pasikinkydama rusišką scenarijų  muilo operos Jausmų miestas kūrybai. Dar viena nesėkmė – serialas visiškai nevažiuoja ir, berods, greit bus apskritai užrauktas.

Metas suskaičiuoti, kaip LNK atrodė prieš permainas ir dabar, kai jos nudardėjo į egzotiškus tolius. Pastarąją savaitę, šiokiadieniais LNK reitingų vidurkis nuo 17.00 iki 18.44 (t.y. nuo intervalo, kur vyko permainos, pradžios iki jo pabaigos) buvo 2.7 procento (duomenys iš TNS), kai pagrindinis servetėlių konkurentas – TV3 rinko 6.9 (skirtumas – 4.2). Tuo tarpu rudenį (spalio 21-25 dienomis) LNK vidurkis buvo 2.5, kai TV3 – 6.5. Taigi, LNK ne sumažino, o padidino skirtumą. Šitiek pastangų vėjais!

Beje, LNK šiame priešpraimtaiminiame intervale yra ne antras šalies kanalas, o trečias! LTV jį puikiai taršo su vokiško Senio ir lietuviško Šiandien konarskine kentauriada.

Po mano ankstesnio įrašo apie visą LNK pavakarės neįgalumą, buvo oponuojančių, kad, turint daug žiūrovų geru žiūrimumo laiku, nebūtina kreipti dėmesį į ne tokį gerą. Bet LNK nebūtų taip draskiusis visą sezoną, jei tai būtų tiesa.

Geras šeimininkas jau ir prieangyje geras.

O geras indėnas yra indėnas miręs. Tfu, susipainiojau. Nekreipkit dėmesio, čia iš kito teksto.

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.5/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
LNK: NEŠVARA PRIEANGYJE, PORCELIANAI MENĖJ , 5.5 out of 10 based on 2 ratings
Share
Kategorijos:  Kanalai, Laidos, Rinka, TV istorija
Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

6 komentarai:

  1. nm | balandžio 19th, 2011 at 20:24

    Žinoma, kad LNK draskėsi visą sezoną, jog pagerintų situaciją iki geriausio laiko zonoje. Visos televizijos tuo laiku rodo ir, be abejo, siekia geriausių rezultatų ir daugiausiai reklamos pinigų. Ko, mano manymu, suplakti į vieną negalima, tai visos dienos rezultatų. Iki-geriausias laikas yra labai ilgas palyginus su geriausiu, bet, esminis klausimas, kiek jis yra mažiau pelningas (visų pirma dėl to, kad tuo metu nežiūri pagrindiniai reklamos „taikiniai“). Būtų įdomu pamatyt reklamos įkainių skirtumus, jeigu tokie kur nors viešai yra skelbiami.

    Jeigu laimi iki geriausio laiko ir geriausiu laiku, tai, be abejo, esi nugalėtojas. Bet jeigu (nemažai) laimi geriausiu laiku ir pralaimi iki geriausio laiko, tai neskubėčiau teigti, kad kanalus gavo į kaulus. Nors panašu, kad LNK labai jau smarkiai atsilieka nuo TV3, todėl greičiausiai servetėles kol kas lieka pralaimėtojų vietoje.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  2. Artūras | balandžio 19th, 2011 at 21:07

    LNK reklamos įkainius galima rasti čia: http://lnk.lt/reklama,
    LRT – http://www.lrt.lt/reklama.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. tiesiogiai | balandžio 20th, 2011 at 10:06

    Uagadugu, LNK jau apie šokius kalba
    http://lnk.lt/index;news;show,id.3,item.3422
    Persiviliojo Butkų, kas toliau?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  4. uagadugu | balandžio 20th, 2011 at 11:29

    Toliau vilios.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. wazzup | balandžio 21st, 2011 at 10:41

    Tai jeigu Butkus yra panacėja, tai gal jis gali užimti LNK Motiekaičio vietą? Koks skirtumas, bet koks būtų pranešimas spaudai!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. uagadugu | balandžio 21st, 2011 at 10:48

    Motiekaičio vietą gali užimti praktiškai bet kas. Butkus juo labiau. Papuoštų damų kolektyvą. Dar ir pašokdintų laisvalaikiu.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Palikite komentarą

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD