REKLAMA 2010-AISIAIS: TELEVIZIJA, RADIJAS IR INTERNETAS AUGO, SPAUDA – STAGNAVO

(Last Updated On: 2011-02-10)

TNS atsiuntė pilnus 2010 metų reklamos monitoringo duomenis ir jų palyginimą su 2009-aisias.

Čia trumpai perpasakosiu turinį ir iliustruosiu TNS grafika.

Labiausiai mus dominančiame televizijos segmente pasitvirtina jau anksčiau ryškėjusios tendencijos apie rinkos atsigavimą. Tiesa, primenu, kad TNS matuoja reklamos sekundes – t.y., kiek reklamos klipų buvo ištransliuota, o ne konkrečius pinigus, įkritusius į televizijų kasą. Televizijoms taikant reklamos nuolaidų sistemą, reklamos sekundžių skaičiaus neįmanoma tiesiogiai versti pinigais – pastaruosius tiksliau suskaičiuoja Radijo ir televizijos komisija, kurios duomenų laukiame nekantraudami.

Televizijos reklamos sekundžių kiekis, lyginant su 2009-aisiais metais išaugo penktadaliu – t.y. 19.9 procento:

REKLAMA 2010-AISIAIS: TELEVIZIJA, RADIJAS IR INTERNETAS AUGO, SPAUDA - STAGNAVO

Išaugo taip pat ir radijo reklamos apimtys. Tiesa, mažiau – dešimtadaliu – 10.9 procento:

REKLAMA 2010-AISIAIS: TELEVIZIJA, RADIJAS IR INTERNETAS AUGO, SPAUDA - STAGNAVO

Daugiausiai nukentėjo spauda. Štai, tarkim, laikraščiuose reklamos ploto sumažėjo 6.8 procento. Spaudos kraują sparčiai siurbia internetas, kurio pajamos (be nuolaidų) padidėjo beveik trečdaliu – net 29.9 procento:

REKLAMA 2010-AISIAIS: TELEVIZIJA, RADIJAS IR INTERNETAS AUGO, SPAUDA - STAGNAVO

Tiesa, lyginant su 2009-aisiais metais dar nebuvo matuojami tokie portalai, kaip Alfa.lt ar lrytas.lt, o jie nėra jau tokie maži žaidėjai. Būtų įdomu sužinoti, kaip ta diagrama atrodytų be jų duomenų 2010-aisias. Tada matytume objektyvesnį augimo vaizdelį.

Please wait...
Kategorijos:  Rinka
Tags: , , , , , , , ,

3 komentarai:

  1. bruno | 10 vasario, 2011 at 21:06

    bet spaudos kaina ant popieriaus ir internete santykinai yra didesnė būtent internete. nežinau, ar nukraujavo, jei vertinam tik spaudą.

    Please wait...
  2. vlkf | 11 vasario, 2011 at 13:08

    nukraujavo nukraujavo spauda. ir kaip reikiant nukraujavo. ir ooh nukraujavo. visi, kas turi didesnes islaidas gamybai ir negalejo ju pasimazinti, neturejo sansu nenukraujuoti.
    o kas del pasakymo, kad internetas salyginai brangesnis uz spauda, tai arba nesuprantu, kokios savikainos lyginimos, arba buvo planuota kokia nors kampanija pensininkams

    Please wait...
  3. reklama internete | 12 vasario, 2011 at 22:11

    Na nieko keisto del spaudos stagnacijos. Daug keisciau jog nera efektyvaus reklamos internete suolio. Lietuvos verslui butu lyg ir pats laikas susigriebti.

    Please wait...

Palikite komentarą