JOLANTA BUTKEVIČIENĖ: NAUJAUSIOS BMA MUTACIJOS VĖLIAVA

Baltic Media Alliance (BMA) pranešė, jog įkūrė valdybą ir į jai vadovauti pasikvietė Jolantą Butkevičienę.

Aišku, įdomu, ar ta valdyba nebus skaitlingesnė, nei tas, kiek pavyko išsišniukštinėti giliuoju išsišniukštinėjimo būdu, koks desėtkas BMA etatinių darbuotojų…

Čia tik paraštėse…

BMA yra keistas padaras Lietuvos žiniasklaidoje.

2003 metais tada dar UAB Pirmasis Baltijos kanalas buvo įkurtas pardavinėti reklamos laiką. Tai buvo iki tol daugiausiai tradiciniame kanalų pardavinėjimo versle dirbusios komercinės iniciatyvos pavertimas lietuvišku juridiniu daiktu su vyraujančiu reklamos akcentu. Logiška, kad vadovu pasirinktas iki tol reklamos versle dirbęs Sergėjus Jeriomenka.

2008-aisiais prasidėjo naujas etapas bendrovės istorijoje ir ji virto Baltic Media Alliance. Ankstesnė iniciatyva išaugo iš senų kelnaičių – šalia Pervyj Baltijskij Kanal buvo pradėta atstovauti ir kitiems rusų kanalams – Ren Baltija, 1BM ir pan.

Sergėjų Jeriomenką poste pakeitė, gal ką nors tai įžeis, bet visiškas nouneimas Lietuvos žiniasklaidos versle – Andrius Barakūnas.

Panašu, kad su valdybos suformavimu ir Jolantos Butkevičienės paskyrimu jos vadove stebime naują BMA mutaciją.

Dar prieš kelias savaites plačiai rašėme apie BMA ir citavome jos naujienraštį: greta naujojo TV sezono fejerverkais tviskančių PBK premjerų jau netolimoje ateityje ketiname imtis ir naujų, tikiu Lietuvos TV rinkai gana aktualių, vietinių projektų.

Spėju, kad Jolantos Butkevičienės atsiradimas rusiškoje orbitoje turi daug bendro su tomis taip svarbiomis BMA holdingui iniciatyvomis. Artūro Račo bloge daroma prielaida, jog tai susiję su artėjančiais rinkimais.

Viena aišku, kad ši, jau ketvirta Pervyj Baltijskij Kanal/BMA vystymosi fazė daro labai nuoseklių ir gerai apskaičiuotų žingsnių įspūdį. Pradžioje buvo klasikinis kanalų pardavinėjimo verslas; po to sugalvota, jog verta iš Lietuvos reklamos rinkos nugraužti dar ir dalį pajamų (paskutiniame BMA naujienraštyje išdidžiai giriamasi apie labai didelį kiekį reklamos klientų, kuriuos pritraukia Pervyj Baltijskij Kanal); vėliau padaryta išvada, jog neprošal savo rankose sutelkti ir daugiau rusiškos žiniasklaidos, aktyviai besiveržiančios į Baltijos šalių rinką; o dabar dar ir planuojami vietiniai projektai.

Šiems iššūkiams reikalingas žinomas žmogus, galintis atremti argumentus, jei kiltų kontraversijų.

O jų, panašu, neišvengiamai kils.

Todėl pasitelkta Jolanta Butkevičienė, vedusi populiarią laidą TV3 bangomis, o po to atleista iš šios televizijos dėl veiksmų, kuriuos TV3 įvertino, kaip nesubordinuotą elgesį, o gynė visuomenėje žinomi asmenys – Žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius ir kiti. Nemaža visuomenės dalis susiformavo nuomonę apie J. Butkevičienę, kaip principingai žurnalistikos laisvę ginančią personą, skriaudžiamą žiniasklaidos rinkos milžino – TV3 kanalo.

Tokio įvaizdžio žmogaus BMA ir reikia.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 6 votes)
JOLANTA BUTKEVIČIENĖ: NAUJAUSIOS BMA MUTACIJOS VĖLIAVA, 10.0 out of 10 based on 3 ratings
Share
Kategorijos:  Kanalai, Personalijos, Rinka, TV istorija, Visuomenė
Tags: , , , , , , , , , ,

8 komentarai:

  1. anonimas | spalio 12th, 2010 at 20:35

    Andrius Barakūnas nėra nouneimas. Jį turėtų žinoti tiek media agentūros, tiek ir kiti TV žmonės – jis buvo TV3 pardavimų vadybininkas. išėjo savo noru prieš maždaug porą metų. Uagadugu, užsirašyk į savo daugiatomę KYK in TV enciklopediją:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  2. Liutauras | spalio 12th, 2010 at 22:27

    man patiko paskutinis sakinys. dedu pliusą.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. Neformatas | spalio 13th, 2010 at 11:51

    Mielas anonome, net jei pats ir ne tūlas Barakūnas būsi, turi žinoti, kad bet koks, bet kokios kompanijos pardavimu (ar kitoks) vadybininkas ir yra visiškas nouneimas.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  4. anonimas | spalio 14th, 2010 at 11:51

    Neformate,

    nesu Barakūnas. ir nemėgstu veltis į komentatoriškus ginčus.
    Kiekvienas televizijos stotį bet kuriuo būdu atstovaujantis žmogus yra to verslo dalis. noneimas iki tol, kol jo nepažįsta media agentūros, klientai ir konkurentai (nuolat medžiojantys geriausius kadrus).

    jei žiūrime ne iš verslo, o GRP ar public awareness, taip, tamsta teisus.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. Šiaip | spalio 16th, 2010 at 15:51

    BMA ateina užkariauti TV rinką, tik įdomu, ką į tai atsakys mūsų kanalai: http://www.zebra.lt/lt/naujienos/lietuva/j-butkeviciene-traukiasi-is-zurnalistikos-215264.html

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. Pikuolis | spalio 23rd, 2010 at 00:30

    Čia jūs viską teisingai parašėt: ir apie Krembliaus ranką ir Mėškos leteną, bet smalsu sulaukti ir gilesnės analizės – kaip BMA dempinguoja Lietuvos TV reklamos rinką….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. uagadugu | spalio 23rd, 2010 at 08:51

    Iškart po to, kai gausiu dempingą patvirtinančių duomenų, Pikuoli. Elektroninis adresas dešinėje.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. SVARBI NAUJIENA: PBK RODYS “LIETUVOS LAIKĄ”, KURIO NERODYS | uagadugu

Palikite komentarą

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD