2009-2010 m. TV SEZONO AUDITORIJOS POKYČIAI: SPALIS

Skelbiame spalio mėnesio TV auditorijos skaičius ir matuojame pokyčius, lygindami su rugsėju. Skaičius pagal TNS Gallup sociologinius tyrimus šį kartą atsiuntė TV3:

TV stotis2008 m. auditorija (%)2009 m. rugsėjo mėn. auditorija (%)2009 m.  spalio mėn. auditorija (%)Pokytis (rugsėjis-spalis)
LNK20.919.119.90.8
TV325.825.426.51.1
LTV13.312.813.40.6
BTV7.78.37.31.0

Tyrimus atsiuntė TV3, nes jiems skaičiai palankūs. Mažiau besiorientuojančius toje painioje sociologinių tyrimų konjunktūroje painformuosiu, jog, nepaisant to, kad kuri nors televizija savo savireklaminiais tikslais juos skelbia, jie yra objektyvūs – t.y. jeigu kita televizija norėtų paskelbti, jie nesiskirtų, nes TNS Gallup tyrimus kartu finansuoja visos televizijos ir kiti reklamos rinkos subjektai. uagadugu nefinansuoja, nes nesame nei subjektai, nei objektai, o todėl ir tyrimų tiesiogiai negauname. Tenkinamės Afrikoje trupiniais nuo svetimo stalo. Pasitaiko kaloringų.

Apžvelgdami pirmąjį sezono mėnesį prisiminėme paskutinį sezoną, kurio TV3 kanalas sėkmingu nepavadintų. Tai buvo skausmingų eksperimentų metai, kurie prasidėjo labai gerai, o baigėsi penktadalio žiūrovų sumažėjimu. TV3 pagrindinis varžovas – LNK iš esmės stovėdama vietoje krovėsi sau pelnus iš energingai, bet tarsi be galvos judančios TV3 klaidų. Darėme prielaidą ir kartu klausėme, ar tai nepasikartos šiais metais. Antras sezono mėnuo rodo, kad kol kas šių tendencijų nesimato. Dar daugiau. TV3 dar ir padidino savo auditoriją 1.1%. Tiesa, TV3 vėl neišvengia radikalių tinklelio permainų, nes kanalui reikėjo išimti prastai kasdieniame formate atrodžiusią TV antį ir dabar dar nėra iki galo aišku, ar šios modifikacijos nepakeis žiūrovinių įpročių. Bet, ko gero, ne. Nes, apart Ekstrasensų mūšio, gerai įsivažiavo bene visos kitos TV3 laidos – net ir tokios chuliganiškos, kaip Dar pažiūrėsim. Panašu, kad čia tas atvejis, kai dirba visas tinklelis, o todėl ir rizikingesni projektai bendrame sraute atrodo padoriai.

Ko nepasakysi apie LNK. Čia jau darosi visiškai neaišku, ar laidos prastai važiuoja todėl, kad jos blogai gaminamos ar dėl bendro kanalo nuosmukio, kurį tarsi išpranašavo sezono pradžią ženklinęs renginys. Apie nuosmukį nėra kaip nekalbėti, nes, nepaisant šio mėnesio auditorijos padidėjimo 0.8%, šis skaičius atrodo menka paguoda kanalui, nuo TV3  atsiliekančiam jau 6.6%. O tai yra daugiau, nei nuo LNK atsilieka LTV. O juk LNK yra televizija, kažkada diktavusi madas visai TV rinkai. Kur pasidėjo toji stiprybė? Juk reklamos davėjai ne akli – tokius ženklus pastebi…

Apie LTV kita pasaka. Nors bėdos taip pat sisteminės. uagadugu nemažai apie Konarskio koridorius rašo, todėl nesikartosime. LRT atleidinėja žmones, mažina užmokesčio fondą, bet radikaliomis reformomis to nepavadinsi. Žiūroviniai skaičiai lieka stabilūs, nes misijos kiekio tinklelyje sumažėjimas visiškai neturi būti tiesiogiai proporcingas žiūrovų masės neigiamam pokyčiui.

O BTV yra visiškas liūdesys. Auditorija sumažėjo procentu, o procentas tokiai televizijai yra aštuntadalis žiūrovų. Iš liūno kartais proveržiu iškyla viena kita laida, bet reaguoji kaip į šmėklą, nes akys netiki. Geriausiai žiūrimos šito kanalo laidos nepatenka į visų Lietuvos televizijų laidų penkiasdešimtukus, o jų reitingai – mažesni, nei daugumos TV3 ar LNK laidų kartojimų. Ko čia norėsi, kai pagrindinė kanalo etiketė – rusų detektyvinis serialas Mentai.

No votes yet.
Please wait...
Share
Kategorijos:  Kanalai, Laidos, Personalijos, Rinka
Tags: , , , , , , , , ,

Vienas komentaras:

  1. LNK PROGRAMOS VIRAŽAI SAVAITGALIAIS | uagadugu

Palikite komentarą

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD