TIESIOGINĖ RINKODARA, ARBA KODĖL AŠ NETAPAU BMS DRAUGU?

(Last Updated On: 2019-08-11)

Beveik tapau.

Nusipirkęs kompiuterį lengvapėdiškai pradėjau pildyti Privilegijos programos DRAUGYSTĖ anketą, bet sustojau prie paskutinės eilutės, kur mažesniu šriftu parašyta: Sutinku, kad mano pateikti duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Ir parašėlis.

O mano duomenys tai vardas, pavardė, adresas, elektroninis paštas, mobilus telefonas, lytis, gimimo data, šeimyninė padėtis, profesija. Ačiū dievui, kad asmens kodo nepaprašė.

Geras rinkinukas platinimui. Juk, jeigu aš savo duomenis leidžiu tvarkyti tiesioginės rinkodaros tikslais, reiškia, juos dovanoju BMS elgtis savo nuožiūra. Nes tvarkyti – sąvoka plati. Po to gauni neprašytus laiškus, SMS žinutes su įkyriais prašymais pirkti, dalyvauti keistose loterijose.

Vienu žodžiu, malonių siurprizų puokštė.

Ką už juos žada suteikti BMS?

Draugystę.

Tiesa, iš pradžių ta draugystė santūri – tarsi atsargi panelė BMS mus nori pažinti įteikdama Pažinimo kortele. Ta proga pasiima mūsų asmeninius duomenis. Po to ateina laikas Pasitikėjimui ir atitinkamai kortelei. Viską apvainikuoja Draugystė. Santykiai perauga į intymius.

Nuobodu pasakoti visos šitos kliento lojalumo piramidės principus – už pirkinius suteikiami taškai, kuo daugiau taškų, tuo daugiau draugystės ir t.t. Pasiskaitykit patys, jei domina. Suaktyvinau nuorodą ties kortelės foto.

Galutinai užmušė sakinys viso plataus Draugystės pristatymo gale: UAB BMS MEGAPOLIS pasilieka teisę keisti privilegijos programos BMS MEGAPOLIS DRAUGYSTĖ  taisykles, apie tai iš anksto nepranešusi šios programos dalyviams.

Hm. Draugaukim draugaukim, bet taisykles nustatom mes. Reiks tavęs, duosim nuolaidėlę, nereiks – smagus spyris į užpakalį.

Tarkim, tu tikėdamasis tapti amžinu BMS draugu, gaunančiu nuolaidą iki 10%, perki kompiuterius, televizorius ir visą kitą elektroniką tik BMS, pamiršti takelį pas kitus pardavėjus, ta proga gal netgi permoki, o po kurio laiko, kai jau stovi prie to auksu tviskančio tikslo, BMS sugalvoja, kad slenkstis į šitą eldoradą yra daug aukštesnis. Arba keisdamas privilegijos programos BMS MEGAPOLIS DRAUGYSTĖ  taisykles, ją apskritai likviduoja.

Žinot, man jau iki kaklo Omnitel ketinimų pagerinti mano gyvenimą su Asmeniniu planu, elegantiškų banko žaidimų su palūkanomis nepasiteiravus bankrutuosiu aš ar ne (pastebėjot, kad neminiu banko pavadinimo. Bijau…). Dabar į šitą gudručių karuselę įsijungė dar ir BMS.

Skaityk  LA SCALA, ROMANOVAS IR ROLANDAS KVIETKAUSKAS

Manau, kad BMS sau šitokius dalykus leidžia todėl, kad yra per daug išsikerojusi. Jai kaip oro reikia stipraus konkurento rinkoje.

O kol jo nėra, kovosiu su BMS savo metodais. Pirksiu pas ją tik tais atvejais, kai pigiausia pagal kokybę adekvati prekė kitur kainuos daugiau, nei penkiais procentais.

Sugaišiu daugiau laiko, bet bent jau prieš save atrodysiu padorus.

Tai mano mažas indėlis kovoje prieš verslo barakudas.

Please wait...
Kategorijos:  Konsumerika
Tags: , , , ,

12 komentarai:

  1. Anonimas | 8 balandžio, 2009 at 21:25

    "Geras rinkinukas platinimui. Juk, jeigu aš savo duomenis leidžiu tvarkyti tiesioginės rinkodaros tikslais, reiškia, juos dovanoju BMS elgtis savo nuožiūra."

    Pasiskaityk LR asmens duomenų įstatymą jei kas neaišku ir nedaryk klaidingų interpretacijų … ten viskas parašyta ir apie duomenų naudojimą ir apie perdavimą. Jei manai kad įstatymo nesilaiko – skųsk.

    Beje, duomenų subjektas, nenurodydamas motyvų, turi teisę nesutikti, kad jo asmeniniai duomenys būtų tvarkomi:
    1. Tiesioginės rinkodaros tikslu …

    Please wait...
  2. Grantas | 8 balandžio, 2009 at 21:54

    "…pasilieka teisę keisti … taisykles, apie tai iš anksto nepranešusi…" O kadanors buvo kitaip? Didžioji dalis programų ir akcijų turi tokį prierašą. Ką jau darysi… kieno ratuose sėdi, to ir klausyti turi.
    Lygiai taip pat ir maxima bei daugelis kitų prekybcentrių susirenka tokius duomenis, kai dalina nuolaidų korteles.

    Please wait...
  3. alius | 8 balandžio, 2009 at 21:57

    Anonimui: Nesiruošiu nieko skųsti, kadangi neįžvelgiu jokios kriminalinės veiklos. Rašydamas "dovanoju BMS elgtis savo nuožiūra" baisiausiuose sapnuose nebūčiau susapnavęs, kad BMS, kaip kolega suformulavai, kažkam juos gali "perduoti". Bet dabar jau sapnuosiu…

    Please wait...
  4. Anonimas | 9 balandžio, 2009 at 00:55

    Niekas gi taves neverčia tapti tos lojalumo programos dalyviu. Ji leidžia pasinaudoti nuolaidomis.
    Tuo sakiniu kompanija apsidraudžia, tai natūralu ir suprantama. Tas naudojama daugumoje tokių programų/įsipareigojimų vartotojui.

    Please wait...
  5. Anonimas | 9 balandžio, 2009 at 09:57

    Aliau, tiesioginė rinkodara nereiškia, kad BMS galės perduoti tretiesiems asmenims tavo duomenis. Perdavimas tretiesiems asmenims apibrėžiamas atskiru punktu. Ir patikėk, papratai įmonės to laikosi, nes šiais paranojos laikais žmonės gan griežtai įmonėms kimba į atlapus.
    O kad draugystė pas juos su išskaičiaivimu – tai tu teisus. Va, pirkau BMS dukterėčiai dovanų monitorių, kainavo apie 500 lt. Už tai turėčiau gauti kaip ir Paitikėjimo kortelę (išleidau gi > 200 lt). Tačiau davė Pažinimo (lyg būčiau pirkęs už < 200 lt). Taigi, Pažinęs arčiau BMS'ą jau jais Nepasitikiu ir nežadu Draugauti.

    Please wait...
  6. alius | 9 balandžio, 2009 at 10:12

    Anonimui: Na, čia vėl primeti man žodžius, kurių nepasakiau. Aš nerašiau apie jokią prievartą. Šito rašinėlio net nebūčiau pradėjęs, jei BMS tuos pora sakinių būtų parašiusi adekvačiu šriftu ir iškėlusi, tarkim, į teksto pradžią.
    O dėl kitų kompanijų, tai nesiūlyčiau taip visko absoliutizuoti. Visokių yra. Yra laikančių savo klientus žmonėmis su žemesniu IQ, o yra ir juos gerbiančių.
    Ačiū, kad užsukai į mano blogą.

    Please wait...
  7. alius | 9 balandžio, 2009 at 10:18

    Klausykit "anonimai". Susigalvokit kokius nick'us, prašau. Bent jau vienam kartui. Jūsų po šiuo straipsniu jau pora, man dvejinasi.:))

    Please wait...
  8. alius | 9 balandžio, 2009 at 10:29

    Anonimui su dukterečia: kad gali perduoti, aš nerašiau. Esu tikras, kad BMS to nedarys. Bet rinkoje kažkas juos perdavinėja. Niekuomet gyvenime nesu pildęs jokios anketos leidyklai. Bet kažkas perdavė mano kontaktus uab'ui, siūlančiam sudalyvauti loterijoje, kurios laimėjimas automobilis, o bilieto kaina – visiškas mizeris- kažkokie 70 litų už knygiūkštę, kurios už dyka neimčiau.

    Please wait...
  9. punktyras | 10 balandžio, 2009 at 00:12

    BMS neperku ir vargu ar kada pirksiu. Dėl kainų. Norėjau įsigyti spausdintuvą, BMS buvo pakeliui, žinojau, kad jis turi kainuoti virš 400. Deja, identiškas aparatas kainavo virš 700. Leidau sau išsukti iš kelio ir nusipirkti aparatą ne pakeliui…
    Istorija jau sena, bet giliai man įsirėžusi. Pasitikrinu kainas jų palyginimo puslapiuose, bet BMS nepastabių tarp įperkamiausių…

    Please wait...
  10. expertas | 16 balandžio, 2009 at 16:20

    respects

    Please wait...
  11. expertas | 2 birželio, 2009 at 17:38

    o man toks vaizdas, kad jie bankrutuoja. Tiksliau reorganizuojasi 🙂 prekiu stipria sumazejo, o akcijos kazkokios nesamonigos patapo. o ir seniau ka dare tai super perbrangiai. http://expertas.blogas.lt/bms-vasario-akcija-ar-tikrai-akcija-kaip-nusipirkti-pigiau-11.html

    Please wait...
  12. Morfius A | 17 birželio, 2009 at 22:22

    Prieš metus pirkau delninį kompiuterį. Nuo pat pradžių pardavė su pravira pakuote. Panašu, kad problema su „flash“ atmintimi. Visus šios metus man ta delninuką remontuoja. Remontui delninuką buvau pridavęs jau 3 kartus. Paskutini karta servise prekę užlaikė daugiau nei mėnesiui. Ir nerado jokių problemų – atseit aš pats sugalvojau problemas!!!
    ŽMONĖS NE SUSIDĖKIT SU BMSu NIEKO APART PROBLEMŲ NENUSIPIRKSIT, O JEI PREKĖ BUS NEKOKYBIŠKA SUGAIŠIT IR SVEIKATĄ IR SAVO LAIKĄ!!!

    Please wait...

Palikite komentarą