KAIP MANE VAKAR SIUTINO INTERNETINĖ BANKININKYSTĖ

(Last Updated On: 2019-08-14)

Aprašysiu visą savo vakarykštę odisėją, nes ji man sugadino lygiai pusantros valandos gražaus vakaro, kurį galėjau praleisti fotografuodamas hidrantus.

O dabar sėdėjau prie kompiuterio ir žaliavau iš pasiutimo.

Bankai yra dideli, solidūs, sukurti žmonėms ir todėl negalintys be jų egzistuoti? Nė velnio! Faktiškai klientas jiems nereikalingas.

Reikėjo apturėti mažą transakciją. Užvakar pirkau domeną, o ta proga reikia pervesti varganus 29.75 Lt pardavėjui. Šis savo svetainėje mane nukreipė  tiesiai į SEB. Ten turiu beveik ištirpusią sąskaitėlę, kurioje litukų nedaug, bet domenui pakaks. Spaudžiu viską, ką reikia, patvirtinu, laukiu pranešimo iš pardavėjo, kad pinigai jį pasiekė. Pardavėjas ir jo bankas Lietuvoje, todėl gaišaties neturėtų būti.

Laukiu parą, prasidėjo antra. Situacija pradėjo nervinti, nes domeną man reikia skubiai prikabinti prie firmos svetainytės (kaip dariau ją – atskiras klausimas, turėjau kitų vargų, aprašysiu atskirai). Vėl einu į SEB svetainę, tikrinu. Randu:

SEB screenshot

Buvo atmestų operacijų… Einu toliau:

SEB screenshot

Ar gerbiamas SEB, po velnių, negali tokios informacijos pasakyti darant mokėjimą? Juk užpildžiau visus laukelius, manęs porą kartų prašė patvirtinimo, įvesti kodus. Nebuvo nė užuominos, kad šia kortele mokėti negalima. Sugadinau daugiau nei parą laiko, kad sužinočiau šitą dalyką. O galėjau dar ilgiau netikrinti. 29.75 Lt norintis pervesti klientas yra nereikšmingas tokiam milijonus vartančiam gigantui. Dėl jo neverta krutinti užpakalio, na, tarkim, parašant elektroninį laišką ar paskambinant. Visas koordinates juk turi, patys sutartyse prašo. Jei būčiau koks magnatas ir sugalvočiau pernešti sąskaitą pas konkurentą, tur būt keliais aplink šliaužiotų. Negerbiu tavęs, SEB.

Gerai, virtualiai keliauju į kitą banką. Internetinės bankininkystės valdymo paprastumu man visuomet patiko Nordea – ten užduoda mažiausiai klausimų, kuriuos, nebūdamas buhalteris, iššifruosi nebent su finansinių terminų žodynu – ar tu nori debituotis, kredituotis ir panašiai.

Skaityk  ASTA STAŠAITYTĖ IR KŪRYBA

Bergždžios pastangos. Vakar vakare maždaug nuo pusės aštuonių iki pusės devynių (vėliau nežiūrėjau, o šiandien svetainė dirba) išmetinėjo tokią lentelę:

nordea netbank webpage not available

Pradžioj galvojau, kad mano Google Chrome klysta. Ne visur ji dirba tobulai, pripažinsiu. Bet Mozilla parodė tą patį.

Žaliuoju dar labiau ir keliauju į Snorą. Viską surenku, eilinį kartą prašo pakeisti slapyvardį, dievaži jau pradedu painiotis, kuris buvo, kuris ne, bet viskas tvarkoj, sistema priima, krentu į jos rūpestingą glėbį. Minutė, dvi, daugiau. Lentelė:

bankas internetu

Dešimt minučių. Jokių pokyčių. Perkraunu. Sistema mielaširdingai paprašo dar kartą įvesti slaptažodžius, kodus, etc. Vėl tas pats. Ilgai ilgai stovinti lentelė.

Visiškai įsiutęs keliauju į kitą banką. Čia pavyko. Nesakysiu kuris, nes tada šis straipsnis bus panašus į užsakymą. Ne viskas taip be išeities. Kartais pavyksta.

Bet, nepaisant to, kad pavedimas skubus, pinigų pardavėjas laukia iki šiol. O praėjo jau 20 valandų.

Please wait...
Kategorijos:  Konsumerika
Tags: , , , , , , , , ,

13 komentarai:

  1. Darius | 30 balandžio, 2009 at 20:54

    Spėju, kad Swedbank. Bent jau manęs dar niekad gyvenime nebuvo pavedęs 🙂

    Please wait...
  2. Justinas | 30 balandžio, 2009 at 21:32

    Pritariu Tau, Dariau 🙂 Nesu naudojęsis nei vienu iš šiame įraše išvardintų bankų, su problemom internetinėje bankininkystėje dar neteko susidurti, todėl šiek tiek nustebęs buvau, kai perskaičiau čia.

    Please wait...
  3. vyr | 30 balandžio, 2009 at 23:43

    Aha, aš irgi gyvenau gan normaliai, kol kažkodėl radėjau naudoti nord. Nepatinka.

    Please wait...
  4. saulius | 1 gegužės, 2009 at 01:26

    vargana ta lietuvele

    Please wait...
  5. parazzzite | 1 gegužės, 2009 at 03:00

    O mane Swedbankas skriaudžia – kai mėginau indėlį pasidėt liepe ateit už pusės valandos. Error matai. Baisiau nei windows..

    Please wait...
  6. Mantas | 1 gegužės, 2009 at 10:05

    Aš tik Swedbanku naudojuosi, tai dar nė karto tokių nesąmonių neapturėjau.

    Please wait...
  7. vilnis | 1 gegužės, 2009 at 11:54

    Jei pavedimas buvo skubus, tai pinigai turėjo pasiekti gavėjo sąskaitą per dvi val. Gali kelti pretenzijas bankui ir reikalauti grąžinti mokestį už skubų mokėjimą.
    Manau, kad internetinės bankininkystės programinių kodų kūrėjai tiek pridėjo apsaugos, kad jų svetainės arba sistemos nuolat sugriūna 🙂
    Man su SEBu buvo dar geriau: pervedžiau iš vienos savo sąskaitos į kitą – kortelės – ir laukiu. Kortelėje kaip nėra taip nėra. Pasirodo, irgi atmetė operaciją nieko neįspėję. Mat ta sąskaita yra kaupiamoji, tai pildyti ją galima paprasta internetine transakcija, o jau išimti iš jos negalima internetu, būtinai reikia nueiti į banką. Visokių fokusų prisigalvoja tie bankininkai 🙂

    Please wait...
  8. Alius | 1 gegužės, 2009 at 12:48

    Kadangi čia yra giriančių Swedbank, tai parašysiu, už ką jo nemėgstu. Už didžiausias eiles aptarnavimo skyriuose. Taip ilgai laukti dar niekur neteko. O kažkurį kartą tame kampiniame Pilies gatvės skyriuje apie pietus pralaukiau apie valandą, nes mielos banko tarnautojos išėjo pavalgyti, palikusios tik dvi savo koleges. Jaučiasi valstybinio taupomojo tvaikas, niekur jis neišgaravo.

    Please wait...
  9. Stepas | 2 gegužės, 2009 at 00:55

    Nesėkmių lavina… Gal ir įrašo numeris 666 su tuo susijęs? :))

    Man pasisekė, kad šiandien pirkdamas domeną problemų neturėjau. Bet gal todėl, kad pataikiau ant to paties “gerojo” banko.

    Kas dėl skubaus pinigų pervedimo: jis, manau, nebus atliekamas lėčiau nei priklauso. Kitas klausimas, kada jį pastebės akyla buhalterė (ar kitas asmuo), dažnai refreš’inanti sąskaitas, perduos atitinkamam asmeniui, o tas padės varnelę, kad tavoji sąskaita – apmokėta.

    That’s why I love automation 🙂

    Dar įdomus pastebėjimas: daug sąskaitų tamsta turit… Aš tik dvi. Tai galvoju: gal čia tokia mada, kaip ir su keliais mob. telefonais? Įdomu, kaip tokiu atveju bankas įvardina klientą kaip lojalų :)))

    Please wait...
  10. Alius | 2 gegužės, 2009 at 11:44

    Stepui: “Skubus” pavedimas buvo padarytas (pinigai paleisti iš banko) lygiai po dešimties valandų. Naktį palaikė. Specialiai tikrinausi. Sąskaitų kiekis… Vėtė ir mėtė mane gyvenimas. Bet visos pustuštės.

    Please wait...
  11. Apribojimas | 3 gegužės, 2009 at 09:28

    SEB visada nuo 22:00 iki 23:00 neveikia. Klausinejau vietiniu IT kodel per 15 metu nesugeba sutvarkyti, tai gavau vaikiska pasiaiskinima. Tuo metu vyksta sistemos backup’as ir bankine sistema rasyta svedijoje, ir jie nieko negali pataisyti. Va toks pas musu bankus supratimas apie klientu poreikius

    Please wait...
  12. turtinu.blogas - geras blogas | 28 rugpjūčio, 2009 at 23:12

    Nauja patirtis, kurią patyriau šiandien bandydamas telefonu swedbanke išsiaiškinti, kodėl pagal tiesioginio debeto sutartį nuo sąskaitos SEB’e nenuskaito mėnesio įmokos už vaikų draudimą. Konsultantė kitam laido gale negalėjo nieko padėti – telefonu teikiam tokią informaciją, tik jei klientas turi telebanko sutartį. Jei ne, 2 keliai – važiuoti į Swedbank skyrių ir realiai kalbėtis su draudimo vadybininku (ne kiekvienas skyrius tok turi…) arba jei turi e.bankininkystės sutartį, prisiregistruoti ir pasiųsti užklausą bankui iš ten. Atsakymą taip pat tik užėjęs į e.banką surasi. Antras variantas gal ir nieko būtų, tik kad Swedbank e.banku visiškai nesinaudoju, tai parašęs jiems žinutę dabar kas porą valandų vis į papildomą tinklapį suvesdamas krūvą slaptažodžių landžioju. Nekoks aptarnavimas 🙁

    Please wait...
  13. Blogorama #582

Palikite komentarą