SAUSIS-VASARIS: TV AUDITORIJOS POKYČIAI

Tęsiame savo trumpą tradiciją lyginti televizijos rinkos dalį. TV3 atsiuntė spaudos pranešimą, trimituodama apie savo pergalę vasarį, o mes nubraižėme lentelę ir ten įdėjome skaičius. TV3 ruošia duomenis pagal TNS Gallup tyrimus. Duomenys lentelėje apima visas amžiaus grupes, žiūrėjusias televizorių visą dieną (total). Šį kartą pridėjome dar vieną stulpelį, kur copy-paste‘inom 2008 metų auditoriją. Bus vaizdžiau.

TV stotis2008 m. auditorija (%)2009 m. sausio mėn. auditorija (%)2009 m. vasario mėn. auditorija (%)Pokytis    (sausis-vasaris)
TV325.823.522.8– 0.7
LNK20.921.421.4nėra
LTV13.313.612.7-0.9
BTV7.77.78.81.1

Nors TV3 ir giriasi, bet ji jau antrą mėnesį iš eilės praranda žiūrovus. Šį kartą tai tik 0.7 proc., bet, lyginant su 2008 metais, skirtumas darosi labai ženklus – net trys procentai. Yra dėl ko susirūpinti, todėl suprantamas TV3 aktyvumas svarbiausiuose frontuose – programos ir rinkodaros. Ypač rinkodara suaktyvėjusi. Gal todėl, kad Laura Blaževičiūtė yra rinkodaros specialistė ir jai lengviausia įjungti būtent šitą pavarą?

LNK vis dar atsilieka nuo TV3, nors skirtumas ženkliai sumažėjęs – 2008-aisiais atsilikta beveik penkiais procentais, dabar persvara sumažinta tik 1.4 procento. Gaila, kad be Žvaigždžių duetų, kitų veiksnių, galinčių padėti priartėti prie TV3, nesimato. O tai reiškia, kad to 1.4 proc. skirtumo gali ir nepavykti likviduoti. TV3 marketinginio aktyvumo fone LNK dabar atrodo snaudžiantis. Gal čia tik prieš pavasarį…

LTV, pakilusi sausį, šįkart kiek pakrito. Netgi žemiau 2008 m. vidurkio. Gal tie kaimiški pasijunginėjimai Dainų dainoje ir nebuvo sėkmingiausia idėja. Tačiau kitą mėnesį turėtų būti geriau, nes Lietuvos balsai veža daug didesnį kiekį žmonių. Iš komentarų šiame tinklaraštyje galima spręsti, kad daug kam chorų konkursas jau tapo kultiniu. Linkime jam Šokių dešimtuko reitingų.

BTV vienintelė iš keturių didžiųjų transliuotojų padidino žiūrovų kiekį. Tas 1.1 proc. būtų menkas laimėjimas TV3, bet Baltijos televizijai tai septintadalis žiūrovų! Labai daug. Dabar dar anksti spręsti, ar teisus buvo R. Mironas, prognozuodamas persilaužimą. Bet džiaugiamės kartu, rinkoje darosi įdomiau. Artimiausiu laiku smulkiau paanalizuosime naujas BTV laidas.

Susiję rašiniai:

TV ŽIŪROVAI 2008-AISIAIS

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Kategorijos:  Kanalai, Laidos, Personalijos, Rinka
Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Palikite komentarą

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD